Ja Hoor ze zijn geariveerd pfffff

Hoi hoi,

nadat ik gisteren volgens mij nog gezegt heb nergens last van te hebben nu ik zwanger ben, zijn de hormoontjes nu geariveerd hoor.
Ben moe moe moe en nog eens moe zo lusteloos als de neten, heb iedere keer onenigheid over de domste dingen bluhg, ben een beetje huilerig, en de misselijkheid is ook toe geslagen.
Al met al welkom in het wereldje dat zwanger zijn heet.
Goeiedagschotel zeg weet in 1 keer weer hoe het voelt om zwanger te zijn hahaaha.

Maar goed dit wilde ik even kwijt heb ik mijn hartje weer gelucht,

dikke knuffels van een druilerige Leonie
 
Hihi ikweet wat je   bedoelt!  Heb er   zelf ook last van! Je   wilt niet wetenwaar   ik overal om kan   huilen.   En ben ook lusteloos... In   de   loop van     de   morgen word   ik misslijk.     BAH.   En dan al die geuren....vooral   parfum.jakkie   Maar goed, we wilden het   zelf toch? Even     doorbijten! Groetjes Suzanne  
 
Ha leonie,

Hahahaha, hoe ver ben jij nu? Ik ws nog maar 4 wkn en 3 dagen, echt poepiepril dus, de hormoontjes komen op gang, lijkt wel, elke dag toch wat moeier, zo maar klakkeloos gapen (ASO), mijn ogen lopen weer iets voller dan 2 dagen terug bij ontroerende dingen, hahaha, echt een opbouwfase. Ben wel meer dizzy, dat vind ik wel wat vroeg en minder fijn. Maar ja, het hoort erbij. Ga volgende week de arts maar ff inlichten (waarom moet dat eigenlijk zo snel), 1e Controles zijn toch pas bij een week of 12?? Mits alles goed gaat dan. Maar op de dizzyheid na, voel ik me uitstekend en wel zwanger inderdaad, nu wachten op het buikje en tot die tijd, smeren met Olivia, hahaha, het 9 maanden dagboek bijhouden, forums lezen, enz enz.

Zou dat januari forum nog komen???

Groetjes Tamara
 
hallo allemaal,



had ook nog weinig last, ben nu in de 7e week\, ben 5 januari
uitgerekend. ben sinds gisteren zooooooooooooooooooooooooooo moe! geen
zin in eten, wel zin in eten. sta wel honderd keer voor de kast om iets
te eten, maar als ik het in mijn handen heb leg ik het weer terug, toch
geen zin. om gek van te worden.

ik slaap ook erg slecht. vanmorgen werd ik wakker, zo verschrikkelijk
sjagrijnig! ik heb medelijden met mijn omgeving, ben me er erg van
bewust, maar kan er niets aan doen, ik wil alleen maar met rust worden
gelaten. heeft iemand tips???

wanneer gaat die moeheid over?



succes meiden! ik weet dat ik niet de enige ben.........



groetjes

marretje

 
Terug
Bovenaan