Ja hoor.. Zullen wij weer hebben :-S

Hoi meiden,

Dylano gaat vanaf morgen 2 dagdelen naar de PSZ.
We zijn maandag wezen kijken, en hij was er niet weg te slaan. Heb er dus een heel goed gevoel over.
Maarrr.. Nu is Dylano sinds vandaag (eigenlijk al vannacht) strontverkouden en koortsachtig.
Zul je zien dat hij uitgerekend morgen ziek is :-S
Eigenlijk is hij nooit ziek, maar goed.. boven een bepaalde temp mogen ze niet komen.

Wou het ff met jullie delen.. Tis echt een stunt die goed bij ons past (schaam, schaam) ;-)

Liefs Deb.

Oh, herkenbaar hoor.

Eva is toendertijd eerst een week geweest en daarna meteen drie weken ziek geweest geloof ik. Toen ging ze weer een aantal keer en toen werd ze aan haar amandelen geopereerd. Toen mocht ze weer een week niet....

Maar daar moet je je niet voor schamen hoor!

Ennuh Dylano, veel plezier!

Groetjes, Karin

Mette vond de eerste keer ook geweldig maar daarna helaas niet meer. Na 4 x drama zijn wij ermee gestopt vandaag. Ik hoop dat Dylano het geweldig vind!
gr.Ing
Enne ziek is ziek. Daar doe je niks aan.

Hoi Deb,

Tja, kan gebeuren. Enne, hou er maar rekening mee dat zodra hij naar de psz gaat, hij nog veeeeeeeeeeel vaker ziek zal worden.
Het eerste jaar van Sven was echt een tropenjaar, had een vast abbonnement bij de ha. Want waar veel kindjes bij elkaar zijn, zijn ook een hoop baccillen! Sven heeft echt alles gehad wat heerste bij het kdv, RS virus, waterpokken, oorontstekingen, verkouden, vijfde ziekte en ga zo maar door....
Maar goed, heeft ie straks een goed immuunsysteem als ie naar de basisschool gaat.

Groetjes,
Maike

Hai meiden,

Ik heb hem net maar een zetpil gegeven.. Man man, wat een drama nog steeds. Maar goed.. Hij zit er iig in ;-)
Ik hoop echt dat hij morgen weer de oude is. Niet dat ik hem zo graag weg wil hebben, maar meer voor hem zelf. Hij was echt leuk bezig daar. Was niet weg te slaan bij zo'n keukentje die ze hebben daar.
Allemaal eitjes in een steelpannetje doen, en aan de pitten draaien, geweldig om te zien!

En dat hij vaker ziek zal worden glf ik gelijk! En ja, daar zullen we doorheen moeten. Belangrijkst vind ik dat hij het naar zn zin heeft.

@Ing, balen dat Mette het nix vond. Tja.. Dan moet je haar er idd wel afhalen :-( Mss over een half jaartje weer proberen?
Met Dylano voorzie ik niet zoveel problemen.. dies atlijd al harstikke makkelijk geweest met alles. Maar ja.. Als mama morgen dan daar weggaat, staat hij denk ik wel ff raar te kijken. Of mss niet, en heeft hij er nie eens erg in. Tja.. Wat heb ik het liefste haha! ;-)

Liefs Deb.

Ze gaat het eind januari weer proberen. Ze vind de speelzaal op zich helemaal geweldig en vloog de 1e keer ook meteen op al het speelgoed af maar toen ze de 2e keer doorhad dat mama weg ging en ze alleen daar moest blijven was het mis. De leidsters kregen haar maar niet getroost. Ze zit ook wel erg in een mama fase hoor. Kan zijn dat het daar aan ligt want zolang ik blijf gaat het prima op de pz. Ze is gek op kindjes en speelde hier op straat ook al veel. Maargoed ze is nog maar klein dus over 4 maanden doen we gewoon weer een poging.

gr.Ing

Hey! Ik hoop dat je ventje zich morgen een stuk beter voelt zodat ie lekker kan gaan spelen!
Bij patrick en ilona komt morgen 'de schoolfotograaf'; ilona heeft een blauwe wang en patrick een bult op zijn voorhoofd! hihi!

liefs miranda

Terug
Bovenaan