Ja hoor!

Hoi iedereen,


Heb net de uitslag van mijn bloedtest binnen en JA HOOR, zwanger! Ik was net in mei gestopt met mijn pil en had 2 testen gedaan (waaronder de bekend Predictor) en deze waren negatief maar het is toch raak! Ik had het nooit zo snel verwacht en hoop dat iedereen die nu aan het wachten is op hun NOD positief nieuws krijgen en aan al de dames waarbij het nog niet gelukt is: VOLHOUDEN!! Ik weet dat ik makkelijk praten heb maar ik meen het wel!

Dikke xen

An
 
Wat een goed nieuws!!!
PROFICIAT!!!!
En wat snel zeg, dat is wel super tof. Een vriendin van mij is ook in mei gestopt en ook zwanger!
En ook ik ben in mei gestopt (mijn vriendin en ik wisten het niet van elkaar, hihi) maar wij zitten nu positief in de 2e ronde.
Geniet er lekker van!!!
 
Dank jullie wel voor de reacties! Was eerlijk gezegd een beetje bang omdat er sommigen al een tijdje aan het proberen zijn dus het doet echt deugd!

Ben ook heel blij maar ook een beetje bang voor het onbekende, het komt zo dichtbij allemaal nu. Heb maandag een afspraak met vroedvrouw,ik ga voor een thuisbevalling en wil me heel goed informeren. Ben nog maar 4 weekjes ver maar kijk er al naar uit.

Tika: heel veel plezier met het klusen in de 2de ronde!
 
HOi AN, gefeliciteerd zeg!!


Wel ff een vraagje, wat deed jou besluiten een bloedtest te laten doen? Was je er zo zeker van dat je zwanger zou zijn, had je klachten??

Groetjes Peggy
 
Hoi Peggy,

Vorige week had ik normaal gezien mijn menstruatie (als ik rekende alsof ik de pil nog nam) Ik had een hele week last van de menstruatiepijn alsof ik ze zou krijgen en dan was het opeens gedaan. Ik had (heb) totaal geen last van spanning in de borsten dus ik dacht, ach, het zal wel niets zijn. Toch heb ik vorige week 2 testen gedaan, beiden negatief. Mijn man zei: ga nou gewoon naar de dokter, punt 1 het kost niets en punt 2 dan zijn we zeker. Zogezegd zo gedaan. De urinetest bij de dokter was negatief maar hij ging toch over tot een bloedtest (doet ie altijd en dat kost amper 5eur dus veel minder als een test bij de apotheek)met een positief resultaat als gevolg! Ik voel me heel goed nu, heb nergens last van, niet moe behalve een zeurderige pijn in mijn onderrug en buik maar echt niets dat me stoort zeg maar. Tot vandaag was ik er 99,9% zeker van dat ik niet zwanger was omdat ik me zo goed voelde. Ik wou zelfs liefst tss september & november zwanger worden omdat ik dan met een beetje geluk een zomerkindje (ik was zelf een winterbaby) zou hebben maar zoals je ziet draait het even anders uit nu! ik ben niet minder blij nu hoor!! Wie weet word hij/zij nu rond mijn verjaardag geboren (in februari)

Ik had mezelf een jaar de tijd gegeven, als het dan nog niet gelukt was zou ik wel overgaan tot andere methoden zoals het bepalen van mijn eisprong.

Hopelijk was dit een antwoord op je vraagje anders vraag je maar hoor!

Groetjes,

an
 
Terug
Bovenaan