Ja hoor :.(

A

Anoniem

Guest
Ja hoor, ik ben weer een ronde verder, gisteren ben ik deze keer na 36 dagen toch weer ongesteld geworden. Nu gaan we alweer ronde 10 in.
Nu moet ik nog 2 rondes tempen en dan moet ik weer terug naar de huisarts (ik heb trouwens wel een tempverhoging en dus ws. gewoon een eisprong)...

Ik snap het niet zo goed hoor, we hebben goed ons best gedaan deze ronde  en ook rond de eisprong.

Nou ja positief blijven maar weer...

Ik hoop dat de rest meer succes heeft!!

Groetjes jelka

Hé Jelka,

Balen hoor. Wel een goed teken dat je een temperatuursverhoging had. Ik kan je de hand schudden, ik ga ook ronde 10 in (ben wel 2 x zwanger geweest). Ik begrijp wel hoe je je voelt. De eerste keer was ik direct zwanger en ik dacht na de miskraam, dat doen effe weer....niet dus. Het duurde maarliefst 7 maanden, terwijl ik wist dat ik zwanger kon worden. Ik maar bij mezelf afvragen: Wat doe ik verkeerd.....waarom wordt ik niet zwanger.
In Mei (op vakantie) lukte het wel weer. In Juli helaas 2e miskraam gehad. Het heeft me echt wel geleerd dat ik er minder bewust mee bezig moet zijn (kan de knop niet altijd vinden). Het blijkt wel dat je moeder natuur niet af kunt dwingen.....
Ik wens je veel succes en hoop voor je dat het binnenkort lukt.
Liefs Kaly

Hoi kaly,

Dankjewel hoor voor je reactie! Je zit dus zo'n beetje in hetzelfde schuitje, helaas!!
Behalve dat je dan wel 2 miskramen hebt moeten verwerken...

Ik denk zeker dat je gelijk hebt wat betreft "het er niet te veel mee bezig zijn", maar dat is zooooooo moeilijk, maar ik denk dat iedereen hier op het forum met datzelfde probleem rond loopt.

Maar goed we gaan er gewoon weer voor deze ronde en we zien wel!

Jij ook heeeeel veel succes, heb je al gauw je NOD?

Groetjes Jelka

Hoi Hoi,

Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is. Ik was voor het eerst (denk ik) weer echt ongesteld na de miskraam. Het duurde ook veel langer als normaal (en heftiger). Ik denk dat ik maar eens ga beginnen met ovulatietesten, gewoon om een idee te hebben hoe ik er voor sta. (en wanneer m'n eisprong is natuurlijk)
Ik denk deze week klus-week. Dat eerst maar eens goed proberen....

Is jouw lichaam alweer in orde??
Liefs Kaly

Hoi Kaly,

Nou ik ben vorig jaar november met de pil gestopt en in eerste instantie had ik keurig een cyclus van 28 dagen, maar sinds een maand of 4 zit ik steeds rondom de 35 dagen, geen idee waarom, maar het zij zo! (voordat ik ooit heel lang geleden, ca 10 jaar terug met de pil stopte had ik ook altijd een langere cyclus).

Nou doe goed je best  en wie weet! Ik duim voor je!

Groetjes, jelka

Terug
Bovenaan