Ja hoor: +!!!

Ja hoor zwanger van de derde!
Kon vanochtend niet meer wachten, ik zou al ongesteld moeten zijn 1-2 dagen, maar vanochtend nog steeds helder slijm. Mijn gevoel gaf aan dat ik zwanger was en ik had herkenbare klachten (maar ja je weet het nooit)! Ik wilde de zekerheid en heb getest en ja hoor er verscheen meteen een +! Ik was helemaal aan het trillen! Mijn man geroepen om even naar boven te komen! Hij was ook blij!
Zit nu thuis te stralen maar heb ook een heel dubbel gevoel.
Hoe ga ik dit op mijn werk brengen, en hoe zal iedereen reageren.
Weet ook even niet meer of ik nu al meteen de verloskundige op de hoogte moet stellen, ben even van slag! Maar ook blij!
Ik kan het nog steeds niet geloven! We wilden het zo graag maar wilden vanwege werk nog even wachten, hadden 1x niet beschermd geklust en dan meteen zwanger! Dat hadden we niet verwacht. Heb voor de andere 2 zwangerschappen een miskraam gehad, hoop niet dat dit nu ook misgaat.
Spannend!
Liefs Bowi
.
 
Gefeliciteerd!!! En wat betreft je werk... dingen gaan zoals ze gaan. Geniet gewoon en de rest komt vanzelf wel. Kansen genoeg toch? En kinderen die krijg je, die neem je niet zomaar...
 
he meis van harte gefeliciteerd, je kan de verloskundige al bellen en die gaat dingen vragen hoe ver je bent, tenminste hoever je zelf denkt, en dan gaat ze een afspraak maken voor de 7 a 8 weken tnminste bij mij was dat in ieder geval .

kwa werk, pff zal eerst de 3 maanden afwacten en lekker van genieten en dan pas misschien aan je baas vertellen dat je zanger bent. ik moets het namelijk eerde3r vertellen aangezien ik zware dingen tilde en ja me contrakt zou verlengt worden naar vast maar helaas na dat ze dit horode hadden ze ht verandert naar niet verlengen. pff ja kon het weten want werkte bij de lidl en daar willen ze geen zwanger dames hebben. maar zal me niet te druk maken hoor, wat de andere ook zeggen, werk vind ej zo en nieuwe een kind niet.

s6 er mee en geniet er van

liefs
 
Terug
Bovenaan