JA............ ik ben er ook weer! Even voorstellen.......

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.............. het is mij ook gelukt.Ik ben er weer!
Ik was hier vrij nieuw op dit forum, maar heb wel al veel tips kunnen lezen.
Er zijn veel berichten van vorige week verdwenen........... vandaar dat ik me hier nog eens kort voorstel.
Ben Suus, 35 jaar en bezig met ronde 2. Dus  ik kom pas net kijken. Ik heb 5 maart mijn NOD.
Vorige week had ik last van allerlei kleine kwaaltjes, harde buik, steekjes in de lies, pijnlijke borsten,erg moe. Sinds vandaag zijn die kwaaltjes veel minder geworden, behalve die vermoeidheid. Dus ik heb  een klein  vermoeden dat ik dit weekend ongi word....... maar ja, dat is dus gewoon afwachten.
Heeft er iemand ervaring met deze kwaaltjes, zo vlak na de eisprong en hoe land duurden die dan aan.

Groetjes,

Suus

hallo Suus ,

Leuk dat je er ook weer bent! vond het wel een goede hoor om hierop te komen maar het is me gister toch gelukt ging het jou wel makkelijk af?

Ik kan niet echt antwoord geven op je vraag maar ik wilde je toch even welkom heten hebben alle 2 een beetje dezelfde leeftijd ik ben 34 is dit je eerste kindje ik dacht van wel he? mij mij ook.

Wat ik wel jammer vind is dat je het stukje niet meer ziet waarop je schrijft dus je kunt nu niet meer lezen wat jij nu net schreef dus je kunt niet meer ff snel terug lezen of je nog ergens op wilde reageren of zo dat is jammer!

5 maart dat is bijna.......... spannend zeg en dan ronde 2 heel veel succes en hou ons op de hoogte he?!

groetjes; Chili

ha die suus,
Nou ik ook bijna hé oom 5 maart, echt spannend, beide ronde 2 zou mooi zijn als t ook beide raak zou zijn, ik heb nu al de kriebels om te gaan testen!
Groetjes Brenda

Hoi dames,

Nou inderdaad spannend de komende dagen............. alleen van de spanning krijg je al buikpijn. En daar komt ook nog eens bij dat ik niet helemaal zeker ben of 5 maart ook echt mijn NOD is.
Mijn eisprong was 19/20 februari......... en daar heb ik maar 14 dagen bij opgeteld...... mijn cyclus id n.l. (nog) onregelmatig, dus dat uitrekenen is nogal lastig.

Ja, dan inloggen op deze site ging erg lastig. En toen maakte ik ook nog eens de fout om mijn e-mailadres bij de gebruikersnaam in te vullen en dat kreeg ik niet meer hersteld.
Maar gelukkkig heb ik ook een e-mailadres via mijn werk. Dus heb ik dat mmar gebruikt om in te loggen. Ja, erg lastig dat je de gekregen reacties niet meer terug kunt lezen.....

groetjes en een fijn on-ongi-weekend voor ons allemaal! TOI TOI TOI!!!!

Suus

Terug
Bovenaan