ja ik weet een licht streepje zegt niets, maar toch...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb al eerder een berichtje geplaatst over mijn rare cyclus, eerst om de 4 weken, vorige keer zat er bijna 6 weken tussen. En nu zouden er woensdag weer 6 weken voorbij zijn, dus ik dacht: ik test voor de zekerheid: een heel licht streepje. Ik heb zo'n goedkope merkloze test gebruikt van het kruidvat, maar ja: streep is streep zou je zeggen. er zaten 2 testen in de doos en de doos en gebruiksaanwijzing heb ik dus weggegooid de vorige keer en ik weet dus niet of een licht streepje ook goed is. Misschien moet ie wel echt net zo donker zijn als de teststreep. Ik durf nog maar niet blij te zijn. Ik hou me in en ga morgen nog wel een keer testen. Zijn we ook weer een dag verder. Maar de zenuwen gieren door mijn keel, stel dat het zo is. Heerlijk en verwarrend.

een lichte streep is toch een streep. wordt pas donkerder naaarmate er meer hormonen vrij komen
dus gefeliciteerd!

Ja idd een streep is een streep (kruidvat testen zijn heel goed) hoe vaag hij ook is. Dus alvast een voorzichtige felicitatie. Hoe meer hcg hormoon hoe duidelijker die is.

Liefs Sharine

hey, heel herkenbaar. ik heb het kruidvat eigen merk gekocht. die moet goed zijn. maar nou zag ik net dat ze er neiuwe hebben 2 testen voor zo'n 3 euro .. weet niet hoe die zijn. heb voor de zekerheid die andere met 1 test gekocht. ik ga morgen voor de 2de keer testen had zaterdag ook een vaag streepje. voel me erg zwanger, maar durf nog niet echt blij te zijn ...
ga jij nog een keer testen ?
groetjes en hopelijk zijn we echt zwanger!!!!!!!

Dames, het zou echt super zijn. Heel veel succes, ik duim voor jullie!

Hoi,

Nou ik weet het zeker: ik ben zwanger, twee dikke strepen! Oei, de zenuwen gieren door mijn lijf, heerlijk en verwarrend om weer zwanger te zijn. Nu op naar de spannende periode, heb een keer een miskraam gehad dus dat is spannend en ik ben nu ruim 36, dus we gaan toch ook voor de tests.

veel groetjes, keesje

Roosje: ik had inderdaad die hele goedkope, 2 testen voor 4 euro, maar je ziet: ze werken dus wel.

Gefeliciteerd meid!!!!
Geniet ervan.

Wel spannend als je al eens een miskraam hebt gehad (weet ik alles van!), ik duim voor je dat het deze keer goed gaat.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan