Ja, Isis loopt nu echt! Ik knal uit elkaar van trots!

Hallo allemaal,

Vorige week zondag meldde ik al dat Isis haar eerste stapjes los had gezet, maar in de week daarna leek ze dat weer helemaal vergeten te zijn... Tot ze gisteren aan het einde van de middag ineens weer een paar stapjes los zette! Ik was dus benieuwd hoe het vandaag zou gaan...

Nou, mevrouw had het vandaag helemaal gevonden, hoor! Vanochtend steeds een paar losse stapjes, maar aan het einde van de middag liep ze al ruim een meter. En na het eten moest ze natuurlijk even aan papa showen hoe goed ze wel niet kon lopen, en jawel; dik twee meter! Ongelofelijk, in één dag! Ik ben echt zo trots, maar dankzij die dikke buik ook één groot vat vol hormonen, dus ik ben vandaag wel even volgeschoten... Mijn kleine meissie wordt groot!

Ik ben wel superblij, want het tillen werd steeds zwaarder dus ik ben blij dat ze nu kleine stukjes kan lopen. Aan één handje loopt ze zelfs hele stukken. Fijn voor mijn rug!

Groetjes,
Myrna, mv Isis (17 mnd)  en 32 wk zwanger

Kan me voorstellen dat je trots bent!
Het is zo mooi om de eerste stapjes mee te maken en voor jou nu wel makkelijk met je zwangerschap en voor strakjes als de babie er is.

gr kaat

Fijn dat ze loopt! (en trots dat je dan bent he!) En vooral omdat je zwanger bent is het wel zo prettig dat ze kan lopen! Scheelt een klein beetje gesjouw!

Lisenka mv Tessa

Oh ik kan me zo goed voorstellen hoe dat voelt!
Ik was ook heel blij dat Stef ging lopen, want zoals je weet ben ik ook zwanger en ik woon ook nog in een bovenhuis, dus na het boodschappen doen kreeg ik hem+boodschappen echt niet meer omhoog! Nu klimt ie ook zelf de trap op!

Dikke knuf!
Annet

GO Isis!!!!

Haha nu komt de tijd dat je telkens achter haar aan moet lopen... maar dat is minder belastend voor je rug!!!

Geniet maar trotse mama!!!

Liefs Renske en Meike

Terug
Bovenaan