JA JA ECHT WAAR!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Een paar van jullie  hadden al gezien dat Zoë uit zichzelf kon opstaan!!!!!
Zoë deed bij het huisje geen stapjes los maar dat had ze die dag daarvoor wel gedaan! 4 Stapjes los!!!
JA JA!!! En gister deed ze er 9!!!! Vandaag gooide ze de bal steeds weg en liep er wiebelig achteraan, maar ze deed het wel en had de grootste lol!!! We zijn zo trots en zij is ook apentrots!!!!!  Wat voel je je dan toch gelukkig!

Liefs Kim

Hoi Kim,
wat zullen jullie trots zijn zeg!
Ik had inderdaad zaterdag wel gezien dat ze zelf ging staan, maar ik heb haar geen stapjes zien doen.
Wat kijkt ze gelukkig op de foto zeg!
Je hebt echt een superlieve dochter  met die blauwe ogen van haar...

Nou is het wachten tot je heel hard moet rennen wanneer ze er met iets vandoor gaat wat niet mag...

Liefs Monica

JOEHOE!!!

Wat zijn ze groot dan ineens hé? Nina is er gewoon te lui voor, hahahha! Die schuifelt nog heerlijk snel op d'r kontje door het huis....
Succes met het grote achternalopen en "nee" zeggen nu!!

Liefs, Marieke

Hallo Kim

Ik weet niet of je mijn topic heb gelezen YES?
Shanice loopt de trap ondertussen op dan zijn het echt handenbindertjes.
Milton laat nog weleens de gangdeur openstaan ik hou mijn hart vast. Shanice is als eerste dan in de gang en op de trap.
Ze wil bijna ook niet meer in de box of buggy maar dan heeft ze pech hihihi.
Maar leuk he die waggelkontjes hihi ik heb net een paar nikesandaaltjes voor haar gekocht .

groetjes lisette ook een trotse moeder

Hoi Kim!
Wat heb je toch een knappe meid!!!
Leuk hoor deze nieuwe fase.
Straks wil ze niet meer in de kinderwagen als je gaat wandelen in 't bos!!!
En overal aanzitten he.
Wel leuk weer hoor!!!!
Geniet ze!
Groetjes Roos.

Wat een mooie foto zeg!
Het is inderdaad waar dat als ze eenmaal kunnen lopen dat ze dan ineens een stuk groter (en slimmer) lijken/zijn. Vond ik tenminste wel.
Minoux heeft al een tijdje de smaak te pakken. Het blijft leuk. Rennen is het soms al (met mij er af en toe achteraan), haha.

Groetjes, Bianca.

Hoi,

Wat een grote meid! Ik had haar zaterdag al zien opstaan, leuk is dat hé?
Bij de volgende wandeling is ze samen met Myrthe en Elounda alle kiezelsteentjes aan het verzamelen tijdens het wandelen.
Geniet ervan, en veel plezier met de honden uitlaten in het bos (dat was jij toch?)

Liefs Irene

Bedankt voor de leuke reacties! Ja ze is echt een schatje! Zoooo bijzonder is ALLES!
Ja dat wordt straks vast een drama in het bos met de hond! Ik zie die 45 min wandelen in het bos als een sport en dan loop ik snel (niet dat het iets helpt ofzo )
Straks als ze constant uit de wagen wilt moet ik gaan slenteren en verlies ik helemaal geen caloriën meer  Die ik de hele dag in me stop  hahaha valt mee hoor, maar heb echt wel beweging nodig!!

Liefs Kim

Terug
Bovenaan