ja ja het zal wel....

A

Anoniem

Guest
ik heb over 1 week mijn NOD, en ik voel echt weer van alles!!!mijn borsten, mijn buik, steken in de lies bla bla bla haha ik geloof mijn lichaam niet meer zo!elke maand voel ik me zwanger en geeft me lichaam dit allemaal aan....zei vanochtend in mezelf tegen me lichaam..Ja Ja het zal wel! haha
Je houd me gewoon voor de gek!
Of wordt ik zelf gek hahha
Zijn vast meiden die dit herkennen, elke maand zichzelf zwanger voelen!
ik durf niet zo goed meer op mijn lichaam te vertrouwen!heb nu meer zo iets van we zien wel!
liefs

hoihoi
ik heb nu al een paar keer gemerkt dat ik gevoelige borsten krijg rond mijn ei en een dag een rommelbuik. hou het erop dat het bij mijn ei hoort.
een aantal symptonen horen ook niet alleen bij misschien zwanger zijn. sommige horen ook bij je nod. vanaf een week ervoor kan je ook last krijgen van gevoelige borsten en kleine steekjes. dit kondigt dan je nod aan. bij sommige vrouwen zijn deze symptonen heel sterk. heel vervelend geeft je toch elke keer valse hoop.
ik heb al 2 maanden gehad dat mijn borsten vanaf mijn ei steeds gevoeliger werden en op het moment dat ik ongi werd was het weg.

probeer deze maand geen aandacht te besteden aan alle mogelijke symptonen en gewoon op mijn nod wachten.
maar ja das helaas nog niet zo makkelijk hahaha
heb volgens mij gister mijn ei gehad dus moet nu nog 2 weken wachten pffff

jij ook succes

Hey goede morgen,

Ik moest even hard op lachen nav je berichtje. Niet dat ik je uitlach hoor maar aangezien we wederom in het zelfde schuitje zitten.
Vanaf gisteren met vlagen misselijk, meer oprisperingen, mijn borsten af en toe gevoelig, gevoelige onderbuik, steekjes (inderdaad bla bla bla).
Ben benieuwd hoe jij je er voor zorgt dat je niet "gek" wordt en het we zien wel gevoel houdt. Ik vind het namelijk (ook) erg moeilijk om rustig onder te blijven.
Heb net maar eens hard op tegen mezelf gezegd.. PAS OP mijn lichaam maakt me gek!, geloof nou niet direct dat het gelijk weer raak is!..
Heb afgesproken dat ik 2 dagen voor mijn NOD mag gaan testen.
Ik probeer tot die tijd afleiding te zoeken.
Vanmiddag met mijn broer winkelen (hij gaat 3 weken naar mexico)
Vanavond visite van de buren, morgen naar de dierenarts en grote schoonmaak en dit weekend gezellige dingen doen met vriendlief en vrienden.

Nog een week en dan weer duidelijkheid!
Liefs Lisette

haha je mag me gerust "toelachen hoor'!haha doe ik zelf ook! Ik denk ook wel dat veel symptonen met NOD te maken hebben maar dat gevoel van wat als.....zucht!
ik dacht het vorige keren ook te herinneren van mijn 1e zwangerschap maar niet dus...
Wij zijn ook bezig met een huisje, gaan waarschijnlijk huis van mij schoonouders kopen dus ben daar ook mee bezig!dat zorgt er voor dat ik mezelf niet gek maak met alleen maar met zwangerschap bezig zijn!al wel netjes eerste weken om de dag geklust en nu de laatste week om de 2 a 3 dagen!dus we hebben wel super ons best gedaan!!
Ik heb alleen het gevoel dat ik me eigen lichaam niet zo goed ken als ik dacht! maar ja we kunnen er niks meer aan doen verder en hopen op een mooi november kindje!mijn dochter is er ook aan toe, laatst opgepast op baby van vriendin van mij, zegt mijn dochter, neomi ook zusje! ahhhhhh haha
nou ja heel verhaal en Lisette maak je niet gek he?
onze tijd komt zeker nog wel!
kusss

Lastig hé, om je rustig te houden en niet te gaan testen!! Heb zelf dus blijkbaar een mens die andersom is. Het begint met een paar dagen bijna niks en eindigt groots haha! Het loopt niet af zeg maar. 'S morgens nog volop en 's avonds niks meer.
Ik heb dus net de wachtperiode erop zitten. Kon me redelijk rustig houden, maar bij vlagen is het verlangen gewoon zo groot!! Er zijn een aantal vriendinnen van me zwanger, en ik heb er net een kleine baby bij op mn werk. Vind het dan wel moeilijk om te zeggen dat we niet bezig zijn als iemand het vraagt.
Tis alweer een heel verhaal, maar heb zomaar ineens een dipje denk ik. Stomme ongi ook haha!!

Maar iig geval jullie veel succes met wachten en maak je niet gek!!!!!!!!!!!!

Veel leifs ciomama

Heeeel herkenbaar!

En toen ik uiteindelijk écht zwanger was, merkte is helemaal niks.
En dat is zo gebleven haha!

Ik herken je verhaal ook hoor!
Komend weekend mijn nod en ik voel van alles. Zou het echt of word ik toch ongi????
We wachten maar af.........

Hier het tegenovergestelde....
Ik heb juist helemaal geen kwaaltjes.. Ik voel mijn eisprong niet, mijn NOD niet... Heb meer het idee dat ik uitzondering ben.. haha
hoor ik van alles te voelen?

Terug
Bovenaan