Ja ja, het zit er op.... mijn eerste dagje werken.

De titel zegt het al he.... vandaag had ik mijn eerste echte werkdag. Quinn ging naar opa en oma. Ben vanmorgen om 6.30 uur opgestaan om om 8.30 uur op mijn werk te zijn. Dit haalden we. Had zelfs nog een paar minuten over. Goed he.
Normaal slaapt Quinn altijd zeker  tot 7.30 - 8 uur. Vaak zelfs langer. Dus ik had al tegen mijn moeder gezegd dat hij daar wel zijn ontbijt zou moeten hebben. Niet dus. Meneer was al om 6.30 uur wakker en wilde ook meteen eten. Het was net alsof hij aanvoelde dat hij zo vroeg wakker moest worden, wilde hij nog van mama de fles kunnen krijgen.
Morgen ben ik vrij, dus ik hoop dat hij dan wel langer slaapt.
Ik vond het trouwens best lekker om weer te werken. De dag is omgevlogen. Had ook 203 mails om te lezen en te deleten.
Morgen hebben we een intakegesprek bij het KDV en dan spreken we ook af wanneer Quinn gaat oefenen. Spannend.
Groetjes Veerle

Hoi Veerle,

Echt weer zo'n stap he, aan het werk gaan? Fijn dat alles goed is gegaan met wegbrengen vanmorgen. Over een paar weken is het routine en denk je er niet eens meer bij na, maar zo in het begin...
Is alles goed gegaan met Quinn bij opa en oma? En ben je nu meteen in je nieuwe functie begonnen? Het lijkt me zooooo gek om al je collega's na al die tijd weer te zien. Ik moet zeggen dat ik daar wel tegenop zie, want ik houd helemaal niet van al die aandacht en die krijg je na al die maanden gegarandeerd... (en bleh, 150 collega's die je willen zoenen! ).
Hoeveel dagen ging jij ook al weer werken?

Groetjes,

Eveline

Ook heb ik mijn eerste werkdagje weer gehad en ik ben echt kapot. Ik was helemaal vergeten hoeveel energie het allemaal kost. Vanochtend om 5.00 uur lag ik klaarwakker in bed. Manlief moest al om 5.30 weg en natuurlijk kon ik niet meer slapen. Om 6.00 maar uit bed gegaan. Om 6.30 moest ik ons ventje echt wakker maken, hij lag in een hele diepe slaap. Vervolgens zat ik om 7.00 al in de auto om hem weg te brengen en ben daarna gelijk doorgereden naar mijn werk. Eenmaal op mijn werk was het ook wel weer heel leuk. Lekker bijgekletst en gelijk hard aan de slag. Maar toch was ik heel errug blij toen ik eindelijk naar huis kon! Morgen en donderdag nog werken, de andere dagen ben ik lekker vrij. Oh, wat zal ik gaan genieten!

Hoi, hoi! Ook ik heb mijn eerste werkdag erop zitten... Ik ben alleen gelijk aan een nieuwe baan bij een nieuwe werkgever begonnen omdat mijn oude baan kwam te vervallen. Ik heb  een week na de bevalling alweer gesolliciteerd (zo'n leuke functie, leuk bedrijf op fietsafstand) en heb de baan dus gekregen. Toen ik vanochtend in mijn nieuwe kantoor kwam, stond er een bloemetje met een leuk kaartje eraan... Manlief was lekker thuis en dat gaf een goed gevoel. Het was een lekker dagje maar net als de andere moeders vond ik het prettig om weer thuis te zijn. Helaas lag onze dochter net boven te slapen  en moest ik dus nog even geduld hebben.  

he veerle,
was t een beetje te doen,jezelf en je kindje klaarmaken om weg te gaan en nog op tijd komen ook?ik mag 1 mei weer en boas gaat ook naar oma zolang ik geen vaste uren heb.ik ben echt heel benieuwd hoe dat gaat bevallen.wij slapen hier tot een uur of 9 en doen vervolgens alles op ons gemak.als ik moet werken moet ik toch weer wat peper in mn kont stoppen denk ik
in ieder geval fijn dat t bij jou lekker ging en de dag snel om ging.
groetjes kari

Hoi Veerle.
Ook ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad.
Ik vond het wel moeilijk om Teun achter te laten op het kvd,heb ook wel wat traantjes moeten weg pinken. Maar eenmaal bij de eerste klant was het wel weer gezellig.
De rest van de dag ging goed maar ik was blij dat ik mijn kleine ventje weer kon gaan halen. Hij had het goed gedaan alleen had hij nog last van zijn verkoudheid en durfde ze hem niet in een bedje te leggen. Is Quinn nog verkouden?
Nou wij hebben dus onze eerste werkdag weer gehad,wat gaat de tijd toch snel hè!
Maar ja nu is het ook weer snel weekend!!
Groetjes Mikkie.

HOi,
even snel een reactie. Moet dadelijk naar het KDV voor intakegesprek en zo.
Ben benieuwd.
Het is mij erg goed bevallen een dagje lekker werken. De dag vloog om. Mijn collega's heb ik al een paar keer gezien, want die zijn in groepjes van 5 op kraambezoek geweest (en we werken met een man of 35) en ik had vorige week al teamdag. Dus toen heb ik ze allemaal samen weer gezien. Was erg gezellig.
Ik ben nog niet helemaal officieel in mijn nieuwe functie begonnen. Hang er nu een beetje tussenin. Begin per 1-5, maar nu nog nieuwe clienten doen in mijn oude baan heeft geen zin. Morgen heb ik een gesprek met mijn manager en anderen over hoe en wat. Waarschijnlijk ga ik daarna wel al meteen ingewerkt worden en meelopen en zo. Ik heb er veel zin in.
Ik ga 28 uur werken. De woensdag en donderdag vast. Dat worden erg lange dagen (gemiddeld 10 uur per dag) en die andere 8 uurtjes maak ik dan als mijn vriend thuis is (wisselende diensten). Dus als hij nachtdienst heeft op maandag bijvoorbeeld, dan ga ik die dag werken. Zal ook soms thuis gaan werken. We moeten veel rapportage maken en typen kan je ook thuis. Heb ik al vaker gedaan en het schiet zelfs beter op om het thuis te doen.
Met Quinn was alles goed gegaan. Maar het is gewoon ook een makkelijk kindje. Hij is gelukkig bijna niet meer verkouden. Niest af en toe nog.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan