Ja ja, hier nog een zwangere..... (maar ik kan het nog niet geloven...)

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Sssssssssssttt, want verder weet nog niemand het (zelfs onze ouders nog niet).
Sommigen van jullie weten misschien nog wel dat ik een tijdje geleden hier een topic heb geopend over buikpijn die ik had een paar dagen na de klusavond.

Nou wat denk je, de zwangerschapstest (heb er wel een stuk of 5 gedaan )was positief! jaja het is echt zo.....
Maar ik kan het nog niet beseffen. Vind het zooooo raar. En aangezien ik al een miskraam heb gehad en ook Sven zijn zwangerschap niet zo soepeltjes is verlopen, zijn we ook nog niet meteen heel spontaan blij. Eerst maar eens afwachten tot ik een echo krijg en daar iets op te zien is. Misschien dat het dan wat echter wordt allemaal.....

Maar goed, hopelijk gaan we volgend jaar oud en nieuw vieren met ons viertjes.......

Voor alle andere dames die net zwanger zijn (want ik zag een hoop topics!): GEFELICITEERD....

Groetjes,
Maike

O, ik krijg er zelf helemaal de kriebels van als ik je verhaal zo lees! Wat leuk, wat spannend allemaal zeg! Gefeliciteerd en ook al is het nog pril: GENIET ERVAN!

x miranda

GEFELICITEERD!!!!!!!
wat leuk zeg, en spannend allemaal weer
nou geniet er lekker van

liefs ilona

hoi Maike,

jij ook gefeliciteerd he?
Hoe ver ben jij nu? en klets je ook al op het zwangerforum!
Hopelijk dringt het snel tot je door en kan t genieten beginnen!

gr. Saskia.

Hi ook gefeliciteerd!!! Wat veel zwangere dames zeg! Echt leuk
Geniet ervan!!

xxxjes

We gaan het jaar goed uit hier, met allemaal kleintjes op komst!!
Jij ook van harte Maike, en geniet maar fijn..
Liefs Rina

Hee hoi!

jij ook gefeliciteerd!!! leuk he! en inderdaad zou heel graag NU een echo willen om even te kijken of het allemaal goed zit!! helemaal omdat ik bij mijn vorige zwangerschap ook hartstikke ziek was en nu een stuk minder.... ga meteen denken dat het niet goed is....
Maar goed, we gaan ervoor en hopelijk idd volgend nieuwjaar met zijn vieren!

Groetjes Alberdien

Terug
Bovenaan