Ja ja ik ben zwanger!!!

Hoi meiden,

Ik had afgelopen dinsdag mijn NOD en gister hebben we een test gedaan en direct twee strepen!!!!
In maart heb ik een MK gehad bij 6 weken dus ik moet nog wel wat vertrouwen gaan krijgen, maar ik voel me anders dan bij de vorige zwangerschap. Ik had het ook niet echt verwacht omdat ik tijdens mijn ei een blaasonsteking had en dus aan de medicijnen zat, dus echt een superverrassing.
Ik ga jullie dus verlaten en ga naar het februariforum.
Allemaal heel veel succes en wie weet tot snel???!!!

Veel liefs,
Cor

Van harte meid,

kom je wel nog af en toe buurten, zodat we weten hoe het met je gaat. Enne 6 wken zijn zijn zo voorbij, en gewoon vertrowuen houden en genieten, dat nemen ze je dan niet meer af.

Kus
Miep

Gefeliciteeerddddd!!!!

Wat een goed nieuws voor je.
Ik hoop dat je echt snel kunt gaan genieten maar we begrijpen als geen ander dat er natuurlijk een stukje onzekerheid zal zijn.

Duimen voor je !!!

Knuffel,

Corina

Hoi Cor,

Wat een geweldig bericht! Gefeliciteerd! En die onzekerheid hoort er helemaal bij hoor. Dat word pas minder na een eerste positieve echo. Hopelijk mag je gauw kijken! Een heel fijne zwangerschap, en ik hoop je gauw te volgen!

Groetjes, Kat ( ex-novemberforum)

Lieve Cor,

Van harte gefeliciteerd!!

Ik kan me helemaal voorstellen dat je nog niet helemaal alle vertrouwen erin hebt. Als je straks een geweldige echo hebt gezien wordt het vast beter. Juist dat je zegt dat het anders voelt, lijkt mij een heel goed teken. Dat heb ik afgelopen tijd van meer vrouwen gehoord die zeiden dat de zwangerschap erna anders voelde en dat ze het konden merken dat het goed zat!!!

Liefs Nanda

He Cor,

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Geniet er maar lekker van en die onzekerheid gaat dan misschien van zelf wel over.
Hoop voor j dat alles goed gaat.
Meid ga ervoor.

Groetjes astrid

Hi Cor,

Fantastisch!!! Van harte gefeliciteerd!! We zullen elkaar wel tegenkomen op het februari forum. Ik ben inmiddels ook zwanger zoals je misschien hier al ergens  had gelezen. Ik pendel nog een beetje heen en weer tussen het febforum en dit forum.

Geniet ervan!

Groetjes,
Daantje

Hoi Cor,

Super onwijs gefeliciteerd!! 6 weken is ook voor mij een magische grens. Ben nog niet weer zwanger maar toch! Ik mag wanneer ik 7 weken zwanger ben alweer bij de verloskundige komen voor een 1e echo. Zei hij uit zichzelf om mij gerust te kunnens tellen (gaan we vanuit dan natuurlijk). Misschien kun jij ook eerder komen? Bij 7 weken kunnen ze al veel zien!
Ik hoop dat je een onbezorgde zwangerschap mag hebben. Met af en toe wat kwaaltjes zodat je weet dat alles oke is! Niet teveel natuurlijk.

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan