Ja ja ik leef nog ;-)

Hier eindelijk weer even een update van mijn kant.
Ben zoooo ontzettend moe en beroerd dat ik niet veel meer op de pc ben geweest.
Maar heb wel aan jullie gedacht hoor!!!
Ik zie dat er ondertussen al weer een heeeeleboelveel bij de club zijn gekomen,allemaal van harte gefeleliciteerd!!

Ik ben gisteren weer voor een echo geweest.Nu om te kijken hoever ik nou echt ben.
Ik blijk iets verder te zijn als ik dacht,das altijd mooi meegenomen he,hihi.
Dus ik heb inmiddels de 3 maanden bereikt en het hele enge punt hebben we nu gelukkig overleeft.

Ik zag dat "grote broer" ons clubje heeft verlaten omdat ze weer een miskraam heeft.Wat een verschikkelijk nieuws!Mocht je dit nog lezen,heel veel sterkte gewenst.

En wat leuk om met wat meiden bij elkaar te komen!Utrecht is voor mij ook niet zo ver weg,ik durf nu alleen nog niks af te spreken ,want ik voel me niet echt super en heb erg last van bekkeninstabiliteit(had ik vorige x ook)

Ik wens jullie wel al heeeel veel plezier met de "hoge thee" enne..wel ergens ff wat foto's online zetten he ;-)

Nou ik hoop snel weer wat langer te kunnen beppen hier.

Groetjes van Jolanda

Hi Jolanda, fijn dat je de pc weer ff heb kunnen bereiken.. Ik hoop dat je het komende trimester wat minder moe bent. Je bekken zal er niet op vooruit gaan de komende tijd. Ik ken het probleem. Het 'voordeel' dat je het bij de vorige ook had, is dat je er nu misschien beter mee om kan gaan en je grenzen kent. Zo is het bij mij iig wel..
Tot gauw weer ;-)

x Taraneh

Hoi Tananeh,

Nou..die grens ligt bij mij erg hoog.Heb net nog ff de voortuin gedaan hahaha.
Owwww en nu kan ik natuurlijk bijna niet meer lopen.
Maar ik stoorde me zo erg aan mijn voortuin.zoveel onkruid en zooi erin.Bah..!!
Tja...en de kaboutertjes doen het niet,
En voordat ik het helemaal niet meer kan...

Heb jij nu ook al zo veel last van je bekkens?
Ik wist wel dat ik het weer zou krijgen,maar dat het al zo snel zou zijn en al zo erg,dat had ik niet verwacht.

Nou,dan zal ik tegen jou maar zeggen wat ik zelf eigenlijk ook moet doen;
Rustig aan he en vooral goed luisteren naar je lichaam!!

Terug
Bovenaan