ja ja ja 1 oktober dames

dit wordt onze maand,

eindelijk gaat de eerste echte oktober baby geboren worden.
onderhand zijn er toch al een paar stiekem eerser bevallen hahahhahahah

meiden gefeliciteerd.

nu de oktober dames nog.

allemaal heel veel sterkte en dat we ze er maar snel mogen uitgooien.

gr martina

Hey,

Je bent me net voor. Het is toch maar weer een hele mijlpaal. Onze officiele maand. Nou kan iedereen echt gaan aftellen. Heerlijk.

Nog even. Ik denk dat ik net als menig ander bijna niet meer kan wachten.

Claudia

jaja, onze meid wordt dus echt een oktober beebje. Had stiekum wel op een september beebje gehoopt, maar zolang ze nog lekker zit.....
Ach, we zien wel wanneer ze zich meld.

Alvast allemaal succes deze spannende maand!!

groetjes Petra
(39+4 wk)

Jippie!!! Oktober!!!
ik hoopte juist dat onze kleine bleef zitten tot oktober! heerlijke maand!
ben zelf ook jarig de 18e dus hoop dan wel weer dat ze daarvoor geboren is! moet lukken aangezien ik de 8e uitgeteld ben maar goed onze 2e was ook 10 dagen later!!
ben erg benieuwd wie de eerste (officiele) Oktober beeb op de wereld zet!!!
de dames die al bevallen zijn waren ons net even te snel af maar die kunnen nu heerlijk genieten!!!

Liefs Jenny

Hier nog iemand die bijna niet meer kan wachten en blij is dat die maand oktober eindelijk is aangebroken! Mijn uitgerekende datum is 11 oktober dus ik moet maximaal wachten tot de 25ste!
Het wordt dus inderdaad zeker een oktober beebje!

Heb er zo'n zin in dames!

Wie o wie zet die 1e oktober beeb op de wereld!?

Liefs! Billie
38w4d

hier nog iemand die 11 oktober is uitgerekend.
geweldige maand ben zelf de 27ste jarig dus dan is de kleine spruit er al wel.

maar kan net als ieder ander niet wachten tot het zover is!!

liefs wendy

Jippie!! Het is oktober!! Haha, geweldige maand. Mijn zoontje Dean is uiteindelijk 5 oktober geboren (8 dgn later) en nu ben ik de 9e uitgerekend. Het wordt dus zeker een oktoberkindje, alleen de datum is nog even spannend. Het zal vast na de 5e geboren worden. Ben heel benieuwd!!!!

Groetjes,
Nelly 38w6d

he meiden,ben de 19e uitgeteld, hoop echt niet dat het nog nov. gaat worden hier.
heb bij mijn 3 boy's altijd overtijd gelopen 12,10&8 dagen....
heb nu wel veel meer klachten en de  verloskundige heeft al wel gezegd als het rond 40 weken er niet is ,dat ze wil proberen te strippen ofzo of een inwendig onderzoek..
dus afwachten...wel spannend he ,nu het echt okt.is ,en wat voor weer is het,het is weer om in je kraambed te liggen ha ha

liefs maggi

Terug
Bovenaan