Ja ja ja jaaaaaaa

ja ja ja jaaaaaaaaaaaa
de a.s. papa heeft de kleine net ook gevoeld!!!
Ik had mn handen op mn buik en voelde dat de beeb erg druk was, dus zei als je nu komt voelen is de kans erg groot.... Lol...
En ja hoor duurde maar eventjes... Hihihi. Zo bijzonder. Morgen pas 18 weekjes en nu al zo aanwezig... Dat beloofd wat....

leuk is dat, straks zie je dan ook echt zo'n voetje over je buik gaan, dat had ik bij mijn vorige zwangerschap, nu zit de placenta aan de voorkant dus zal ik niet zoveel meer voelen als toen.

Wat gaaf!!! Geluksvogel ;-). Ik heb onze uk zelf nog niet eens gevoeld. Placenta ligt aan de voorkant, dus kan nog wel even duren volgens de VK.
Tot die tijd moeten wij het nog van de Angelsound hebben.

Wat gaaf!!! Geluksvogel ;-). Ik heb onze uk zelf nog niet eens gevoeld. Placenta ligt aan de voorkant, dus kan nog wel even duren volgens de VK.
Tot die tijd moeten wij het nog van de Angelsound hebben.

Hahahahah ik wilde je net persoonlijk mailen EB ;)
Maar zie nu dat je het al gelezen hebt. Lol.
Tsja lucky me....
@ Nynke, heb vanacht al over voetjes gedroomd die te zien waren op mn buik hahaha.... Maar zover is het nog niet.
Wel erg bijzonder hoor, en wat een invloed heeft dat direct hihi.

hahahah leuk he.

ik heb hier ook zon blije papa. ik voel pukkie zelf al ruim 2 weken (nu 18w) en hij heeft gister ook een schopje gekregen....

Ik voelde de kleine al in de 12e week en dat voelde al als heel bijzonder. Zo fijn om leven te voelen. Maar nu ik et met mn lief kan delen maakt dat het nog mooier en completer... a.s. papa vraagt nu al steeds mag ik nog even voelen... Hihi alsof het de hele dag door schopt... :D
Maar zo nu en dan is het even zo druk aan het doen, en dan roep ik vaders er even bij, als hij thuis is tenminste.
Nu op naar de 20 weken echo...Nog iets minder dan 2 weekjes wachten...

Terug
Bovenaan