ja ja jullie raden het nooit.

hoi meiden

Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest,voor een inwendige echo.
Ja ja ik heb aan de rechter kan 8 eitjes en aan de linkerkant een grote en vier kleine eitjes.
Maar dinsdag moet ik weer terug komen om 09:00uur bloedprikken en om kwart over tien   weer terug komen .en dan bespreken hoe we verder gaan.
Wij zijn heel blij met deze nieuws,en als ik een opgeblaast gevoel in me buik heb moet ik gelijk gekomen.
Maar ik moet het wel rustig aan doen zeiden ze in het ziekenhuis.
ik stop er eventjes mee ,want ik ga nu eten.

groetjes van desi

Hoi Desi,

wat spannend zeg dat je zoveel eitjes hebt! Dus een dezer dagen is de punctie?
Ik weet niet precies hoe het met ivf in zijn werk gaat want wij zijn bezig met onze eerste iui behandeling. Ook wel spannend!
Ik duim voor je dat het gaat lukken!!

Groetjes Sandra

Hoe Desi,

Goeie score! Ik hoop dat ze nog even lekker doorgroeien en dat die kleintje ook meegaan. Ik had er 20. Ik had niet zo'n last van mijn buik, wel opgezet maar het viel mee. Je lichaam geeft vanzelf aan wanneer je teveel doet. Spannende week komt eraan. Bij mij viel de punctie erg mee dus ik hoop dat dat ook voor jou geld. Ik weet dat het moeilijk is maar probeer rustig te blijven. Het komt vast allemaal dik in orde.

Ik mag dinsdag gaan bloedprikken. Ik heb al 2 kleine bloedingen gehad dus ik ben bang dat mijn poging niet is gelukt. Misschien heb jij meer geluk.

Sterkte v.d. week.

Mo

hoi hoi

goed joh zoveel eitjes

enne 1   goede is genoeg he

hopelijk groeien ze mooi nog ff door en heb je gauw je punctie

veel succes morgen

groetjes moekje

Hoi dames,

@Desi: dat zijn er een hoop. Succes met de punctie

vandaag de eerste echo om mijn eitjes te bekijken. Het resultaat tot nu toe is aan beide kanten 4 eitjes. Een mooi aantal lijkt mij zo, dan heb ik er ook niet zo'n last van. Twee jaar geleden had ik in totaal 18 eitjes zitten. Dat voelde ik wel (mijn broeken zaten wat strak).

Het resultaat vorige keer was  11 eruit,  11 bevrucht, 2 teruggeplaatst en 2 kinderen.

gr,
Martine

Terug
Bovenaan