Ja Ja, nummer 2

Nou, na 2dgn en nachten behoorlijk veel last is de 2e tand er dan ook,,haha
De eerste is nu toch wel 3mm boven het tandvlees uit en nu komt de volgende erlangs!
Wel erg grappig, binnekort staat ze dus al met tanden op de foto,,hihi
Hoop wel dat ze nu even wat minder last heeft van haar mondje ;-)

Vlotte tante,
maar heb wel eens begrepen dat ze beter jong tandjes kunnen krijgen dat ze er dan minder last van hebben dan als ze ouder zijn, zou ook niet weten of dit waar is ;-)

Liefs Marina

Het is een fabeltje dat de tanden dan sterker zijn..weet niet of dromertje dat bedoeld maar dat wordt weleens gezegd. Schijnt dus helemaal niet zo te zijn!

So ik vond het eerste tandje al snel!! nu al 2?!!
Noa is nu 5 maanden maar nog geen tand te bekennen..

@MJ misschien een raar vraagje maar heb je er geen last van tijdens het geven van bv.

Hoi,
Nee hoor, daar heb je geen last van, zowiezo ligt de tong tijdens het drinken (uit borst en volgens mij ook bij de fles?) over de onderste tanden heen, daarnaast kan een kind niet bijten en zuigen tegelijk!
o de jongens hebben het voorheen wel eens geprobeerd, maar dan heb ik ze direct in de wang geknepen, zowiezo schrik je er al van en dat vinden ze al geen leuke reactie, maar soms keken ze me dan aan en wilde dan bijten, nou dat is niet bedoeling,,haha, dus meteen geknepen en ze hebben het niet meer geprobeerd ;-)
@dromertje, als je dat bedoelt, dat is idd een fabeltje want ook de tanden van jou kindje zitten al helemaal klaar in het kaakje, is puur wachtn wanneer ze komen!

Terug
Bovenaan