ja ja, ook hier het eerste woordje!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Lyanne is al regelmaatig bezig met mamamama, en soms mama, maar nog niet echt bewust.

Sinds een paar dagen als ze iets ziet of pakt, wordt ze helemaal enthousiast en zei ze Wauw. Ik zeg dat ook iedere keer als ze iets goed doet, of als iets mooi is. Vanmorgen deed ze het dus echt bewust een paar keer achter alkaar, ze zat op d'r kontje met haar knuffel Pooh in haar handen, stak die naar mij uit en zei volmondig Wauw! En daarna dus nog een keer met ander speelgoed!!

Ow, wat ben ik trots!

Groetjes, Marieke

Haha, wat een leuk eerste woordje!
Ik ben benieuwd wat Stijn z’n eerste woordje is... hopelijk wordt dat niet ‘nee’ want dat snapt ie al en gaat dan zitten schudden met zijn hoofd. Liever mamma!

Hahaha wauw zeg!!
Leuk is dat he,.. het wordt ook eht steeds leuker..

Esmé mv Kay

wat grappig, wij gebruiken het woordje wauw nooit, dus dat zal hier ook wel niet komen. Maar het lijkt me heel schattig!

Kian had gister ook z'n eerste 'bewuste' praat-actie (tenminste, wat ik kon herkennen).
Ik gaf hem in z'n stoel een bakje en een viltje en een houtje. Die gooide hij dan om beurten op de grond en riep: "Oh oh, boe" (vertaald: oh oh boem).
Super irritant dat ie nu doorheeft dat ik het weer ga oprapen, maar zooooo schattig! Ik buk daar graag een paar keer voor.

Liefs Nelleke  

wat een leuk eerste woordje ben benieuwd wat de tweede word vast cool of zo

Groetjes sandra

Zeker een leuk eerste woordeje
Wat worden ze toch groot he

Liefs Ilse mv Danique

Fabio kan sinds kort staan en vind dat natuurlijk geweldig!
Zijn eerste woordje was pappa, maar nu roept ie constant: taan! (staan)
Heerlijk gewoon!!

Cissy

Owww wat leuk!!!!
Hier heeft Stef een woordje waarvan we nog niet precies weten wat hij nou bedoelt....
Hij zegt steeds: Aapeee
En hij zegt het ook echt, dus hij bedoelt iets....maar wat??

Liefs Annet

Terug
Bovenaan