Ja, ja, ook wij...

krijgen er een kleintje bij. Vandaag de echo gehad en het is allemaal goed en precies op schema. Als het allemaal goed gaat krijgt Tess rond 11-6-2009 een broertje of zusje.

We zijn echt super blij!

Liefs Nanda, Alexander, Tess en ?

Ps. we willen het nog even stil houden tot  ik mijn verjaardag vier... nog 2 weekjes... moeilijk!

Leuk leuk leuk!!!! Gefeliciteerd

Fijn dat de echo goed was, altijd weer spannend!!
Geniet ervan.
Gaat zo snel (vind ik) de tweede keer.

Elise, mv Merel en ? (26w2d)

Jahoehoehoe!!!!! Wat gááf zeg, gefeliciteerd meid! 2008 is echt helemaal jouw jaar geworden (en 2009 ook natuurlijk)................ Geweldig!

Weet 'grote zus' Tess het al?

Geniet ervan!
Liefs
Susan

ps. hoe voel je je?

Bedankt voor alle felicitaties!

@Susan, We hebben het Tess wel een beetje verteld, haar favo hobby is namelijk een glijbaan maken van je benen en dan of via je buik opstappen of heel hard neerkomen. En daar zat ik nu niet echt op te wachten. Nu heeft ze het over de baby in haar buik. En het is een broertje en heet Donna  ach ja komt wel goed.

Ik voel me steeds beter, ben nog wel wat moe, maar gelukkig minder misselijk. Verder alleen last van een zenuw in mijn bil en rug. Ben blij dat de eerste weken voorbij zijn. Nu gaan we genieten.

Liefs Nanda

Hiya Nanda, Alexander en natuurlijk Tess!

Wat een geweldig nieuws voor jullie drietjes! Het is je echt gegund Nanda! En Tess wordt uiteraard de beste grote Zus allertijden. Laat je door Alexander maar lekker in de watten leggen :)

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan