ja ja...

A

Anoniem

Guest
Ik wist het eigenlijk wel een beetje doordat ik zondag iets bloed verloren was en daarna niet weer, maar vandaag stipt op tijd zijn ze dan toch gekomen...

Ik had m'n teleurstelling zondag al verwerkt en was al voorbereid. vind het wel een ontzettend fijn idee dat ze stipt op tijd waren en niet onregelmatig.
We gaan door voor rondeeeeee 10!!!

De dames die nog niet zo ver zijn... toi toi toi
ik duim voor jullie!!!

Gr. Leah

Hai Leah,

Wat balen, ik zat vorige week in ronde 27 op naar 28. Probeer de moed erin te houden, onze tijd komt ook nog wel! Gelukkig komt de zomertijd erweer aan, alhoewel het mag beter weer worden!

Succes

Ja  dat moeten we zeker doen... de moed erin houden. Wanneer is jou NOD? Zoals ik het nu begrijp ik op 7 mei.

Precies... Onze tijd komt ook nog wel!!!

We gaan d'r weer voor niet dan?

Heb vandaag helemaal een schema gemaakt op de computer (ben ziek thuis maar zo goed als beter) met m'n eigen temperatuur curver. Ben d'r ook nog wel trots op. Groot en overzichtelijk. Dit omdat ik van dat temperaturen ook nog niet veel wijzer word dus dacht... gaan de puntjes maar eens goed aan elkaar verbinden, misschien zie ik het dan. Ook heb ik gister 2 ovulatietesten besteld van clear blue.

Oftwel ik ben helemaal voorbereid voor de volgende ronde!!!

Gr. Leah

Terug
Bovenaan