ja/nee

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Is er iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt, vele tekenenen van zwanger zijn maar dan toch ongesteld worden, maar het gevoel van zwanger zijn blijft, gevoelige borsten, verkleuring tepelhof, extreme vermoeidheid en baarmoederkrampen. Wie herkent dit?

Groeten Bianca

ik herken het helemaal!!ik had het afgelopen maand,dacht echt dat het raak was,was misselijk,ongikrampen,maar het kwam maar niet,en uiteindelijk dus wel,opgezette buik had ik ook,maar geen gevoelige borsten,en dat is wel een goed kenmerk,hoop voor je dat het raak bij je is veel sucses gr manuela

Ik herken het ook. Ik heb het 3 keer gehad (van de 8 rondes) en een keer duurde het bijna 2 weken voor het over ging. Volgens mij ben ik ook echt wel zwanger geweest, maar is het vroeg mis gegaan en heeft het een paar dagen nodig gehad voor de hcg weer uit mijn lijf was.

groetjes, inge

Nou ik had dat dus ook deze maand. Hele tijd het idee gehad: ik ben zwanger. Toch ongesteld geworden, maar de verschijnselen bleven. Vraag me nu ook sterk af of ik het misschien toch ben of ben geweest. Je hoort toch ook wel eens dat er vrouwen zijn die ongi krijgen en toch zwanger zijn? Alleen zakte bij mij wel de temperatuur en daarom twijfel ik wel erg. Wat denken jullie? Kun je dan toch zwanger zijn?

ik herken het ook, maar bij mij was het schijnzwanger.... Doordat ik veel met kindjes krijgen bezig was leek alles erop. Helaas was het maar schijn en ben ik dus niet zwanger

Terug
Bovenaan