ja of nee?

Hallo allemaal,
Steeds weer rond de datum van mijn ongesteldheid ben ik hier weer te vinden. Vorige maand had ik al ruim een week voor die datum allerlei gevoelens, zodat ik hoopte dat ik zwanger was: emotioneel, zere borsten, vaak plassen. Nu ben ik al een week over tijd, maar ik voel absoluut geen veranderingen!!! Ik durf niet zo goed een testje te doen, omdat ik gewoon niets voel en bij mijn eerste voelde ik duidelijk dat ik zwanger was, nog voor ik de test had gedaan. Daar komt nog bij dat ik samen met mijn man juist deze maand besloten had de boel vanwege een enorme verbouwing even uit te stellen. We zouden dus weer veilig gaan vrijen, maar ja in het heetst van de strijd... Je weet hoe dat gaat... Hij reageerde ook wel een beetje geschrokken en "geirriteerd" toen ik zei dat ik al zo lang over tijd was. (dit klinkt niet zo aardig, maar dat is hij wel hoor, alleen wat lomp af en toe)
Deze maand ben ik ook niet zo precies geweest met het foliumzuur, heb ik een verdoving bij de tandarts gehad en heb wel wat wijntjes gedronken.

Ik hoop dus eingenlijk maar dat ik gauw ongesteld word. Hoewel... Natuurlijk hoop ik dat helemaal niet en zet ik gewoon straks iedereen voor het blok: doorwerken aan dat huis!

Groetjes Inez
 
Hoi Inez,

Mijn advies: TESTEN!!!
Wat kan jou die verbouwing nou schelen... vooral nu je (nog) geen kwaaltjes hebt, kan je gewoon meehelpen als dat de bedoeling was.
Zou de verbouwing lang gaan duren?
Elke zwangerschap is weer anders, dus misschien worden dit wel 9 fantastische maanden!
Ik hoop echt voor jou, én je man (natuurlijk zou hij het leuk vinden) dat je zwanger bent!

En veel succes met de verbouwing!

Groetjes, M31
 
Het feit dat je nog niet heb getest geeft ,denk ik, aan dat je onbewust weet dat je zwanger bent.
Maak je (als je zwanger blijkt) niet te druk over wijntjes , verdovingen e.d, want het vruchtje nesteld pas echt en eet pas echt van jou na ongeveer 2 weken na bevruchting. Het si natuurlijk niet goed , maar neem vanaf nu je foliumzuur en eet gezond, komt het vast goed. Succes enne..... houd ons op de hoogte zal voor je duimen! eef
 
Lekker dubbel gevoel zeg.
Ik zou toch echt gewoon gaan TESTEN!!!!! als ik jou was. Dan weet je in ieder geval weer waar je aan toe bent.

Nou heel veel succes en laat het ons wel weten hoor.

Liefs, Ank
 
Het lijkt mij het beste als je gewoon even een testje doet, dan weet je waar je aantoe bent.
Die verbouwing gaat toch wel door, en je man ach... ik weet zeker dat als jou test positief is dat hij heel blij is.
Hij krijgt tenslotte een kind.
Sucses en sterkte.
H.groet Bianca.
 
Terug
Bovenaan