ja of nee????

Hallo iedereen!!
Ik ben een paar dagen overijd (dat denk ik toch) en heb net een CB test gedaan. Nu zie ik , en mijn man ook, zoiets als een schijn van het verticale streepje... kan dit of zijn we gek aan 't worden? Zijn er nog die dit hebben gehad ooit? Was de uitslag dan uiteindlijk positief of negatief??
Ik hoop heel hard dat iemand me kan helpen!!
liefs,
kaat
 
Wat bedoel je met een schijn?? Zie je een licht streepje?? Als dat zo is dan heb je toch wel heel erg veel kans dat je zwanger bent. Laat even wat horen.

Groetjes Vanessa
 
Hai,

Inderdaad is het zo als je een licht streepje ziet dat je dan zwanger bent.
Ik raadt je aan om of morgen een test van een huismekr te halen en of anders na een dag of drie een tweede cb test et doen.

Ik hoop dat je nog wat van je laat horen!!

Ik zelf had ook twee lichte positieve testen van cb en twee negatieve van predictor en een negatieve van de huisarts en nu blijk ik toch zwanger te zijn!!

Succes en groetjes van Ellen
 
een streepje is inderdaad een streepje ik zou als ik jullie was na een dag of twee nog een test doen want dan moet het duidelijker worden.
er is mij verteld dat het hormoon zich elke twee dagen verdubbelt.

nou niet teveel stressen en ik hoop dat ik je straks kan feliciteren

groetjes tijger
 
Lieve Kaat,

wat spannend allemaal.
Wacht inderdaad nog 2 dagen. Mijn zusje teste ook weer 2 dagen later en toen was het duidelijk positief.
Probeer het nog zo lang vol te houden!!

Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent.

Trouwens, mijn moeder en ik denken dat ik misschien toch zwanger ben geweest. Aangezien ik wat "kwaaltjes" had die ik met Nathaniel ook had. Zoals het eten wat ik anders niet kan laten staan, ik nu niet meer lust. Ik heb al dagen lang rugpijn. En dat soort dingentjes. Maar wel leuk als dat zo zou zijn, dan weet ik dat ik tenminste wel weer zwanger kan worden.

Ik wens je veel sterkte deze komende dagen. Ik hoop zo dat je zwanger bent!!!!

Liefs Tatjana
 
Ik zou als ik jou was de adviezen opvolgen en gewoon over 2 dagen nog eens testen. Ik ga in ieder geval onwijs hard voor je duimen !!! Heel veel succes !!!

Groetjes Biaggi.
 
Terug
Bovenaan