ja of nee????

hallo iedereen!!
ik ben een pa;ar dagen overtijd (dat denk ik toch, ken m'n cyclus nog niet goed want niet zo lang geleden gestopt met de pil), en he net een CB test gedaan. Nu zag ik, en mijn man ook, precies een schijn van het verticale streepje... kan dit of zijn we gek aan 't worden? Heeft dit nog iemand ooit meegemaakt en was de uitslag toen uiteindelijk positief of negatief? Ik hoop dat iemand me kan helpen!!
Liefs,
Kaat
 
Het streepje van mijn zwangerschapstest was ook licht. Vriendin erbij gehaald, die zag het ook maar het was zo licht. Nog een test gehaald, een waar je een kruisje moest krijgen. Het was een kruisje maar heel raar en licht. Nog een vriendin erbij gehaald, die wist het ook niet. Toen maar de huisartsenpost gebeld en gevraagd of ik langs mocht komen om de test te laten kijken, daar zei men dat ie toch echt positief was. Ik geloofde het pas een week later toen ik voor controle bij de gyn moest en ik meldde dat ik wel eens zwanger kon zijn en zij een echo maakte :)

Doe er nog een, als die ook een licht positief resultaat geeft dan kun je ervan uit gaan dat het zo is.

groetjes, Jane 25 weken
 
ik had alle drie de keren een heel vaag streepje,maar zo zwanger als wat. denk dat ik je wel kan feliciteren...maar voor alle zekerheid kun je over een paar dagen nog eens testen,dan zal het streepje wel duidelijker zijn!!!
groetjes en succes!!!
 
Ja volgens mij komt zo'n heel vaag streepje alleen maar als er HCG in de urine zit en dat betekent dat je zwanger bent. Gefeliciteerd. Ook bij ons duurde het even voordat het doorgedrongen was en we hebben ook twee keer getest voordat we het geloofden.
 
ja zwangere vrouwen hebben hcg in het urine en dit veroorzaak de verkleurig op de test, had zelf ook geen duidelijke streep maar de vrouw van moeders voor moeders heeft uitgelegt dat dit echt niet uitmaakt ( dikke of dunne streep) volgens mij ben je echt zwanger... GEFELICITEERD!!!
groetjes, 28 weken
 
Terug
Bovenaan