ja of nee???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vandaag 3 dagen overtijd!! De test is negatief..
het spookt door mijn hoofd is het echt niet gelukt of hebben we nog een kans dat het wel zo is...

Het kan natuurlijk zo zijn dan de waarders nog niet hoog genoeg waren of mijn cyclus bevat nu weer meer dagen!

ppfff geduld houden...

ja wachten is zoooo moeilijk
heb je een geregelde cyclus normaal?
succes met wachten

Hoi

Ik was tot een half uur geleden 6 dagen overtijd, 3 dagen geleden ook een test gedaan en toen kwam er een hele lichte roze streep tevoorschijn (ze zeggen dat dat al genoeg) en zou je zwanger zijn, maar helaas toch niet.
Je kan het beste nog maar een paar dagen afwachten. Succes!

Groetjes

thanx..

twee mnd geleden mijn spiraal laten verwijderen.. de mnd daarna was mijn cylus beide mnd gelijk...
Als er donderdag nog steeds niets is gebeurd doe ik weer een test..

Sarinaa, jammer! je gaat er toch op zitten hopen he! Hopelijk de volgende keer raak..

ken het gevoel!!!!nu 5 dagen overtijd gisteren een test gedaan negatief...maar ja ondertussen nog niet ong......

dit is voor ons ronde 3 en normaal gewoon cyclus van 31 dgn..

heb zelf zoiets ok test negatief, laat me dan maar ong worden en dan gaan we verder voor ronde 4!!!

dus ja afwachten maar he

Hier nog een! Ook vier dagen over tijd, maar negatieve test..... Maar weet ook nog niet helemaal wat 'n cyclus is. In aug gestopt met de pil en toen direct zwanger, helaas miskraam in nov. Daarna duurde het 7 weken voordat ik weer ongesteld werd, dus misschien heeft mijn lichaam gewoon nog geen ritme gevonden......

Hoop voor je dat je alsnog een positieve test krijgt!

Liefs,

Hi Laurie,

Die onzekerheid en dat wachten he?! pff
Ik hoop dat je donderdag een positieve test in handen hebt! kan namelijk inderdaad zo zijn dat de HCG waardes nog te laag waren/zijn. deze verdubbelen om de 2 dagen.

Aan de andere kant kan je lichaam nog wat in de war zijn na het verwijderen van je spiraaltje..

Heel veel succes met wachten! ik duim voor je.

Liefs Lisette

Dank je wel Lisette!

Hier nog steeds niets gebeurd... wel de laatste dagen veel moe geweest en pijnlijke borsten.. maar ben ook wel een type die opeens van alles kan voelen wat nergens opslaat!!!

Volgens wat mijn gyneacoloog vertelde bij het verwijderen dat met een mirena spiraal er geen ontwennings/schoon periode??!! Ach we zullen zien.. Nog twee dagen en we gaan weer testen..

Liefs Laurie

Terug
Bovenaan