Ja of nee???

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

sinds een paar dagen heb ik als ik in bed lig last van m'n buik.. M'n buik voelt dan heel leeg van binnen en ik denk elke keer dat ik naar de wc moet.. maar als ik op de wc zit komt er niks uit.. overdag moet ik heel veel plassen en sinds een paar dagen heb ik een klein buikje gekregen... Omdat ik een onregelmatige cyclus heb weet ik niet wanneer ik ongesteld moet worden. Ik had van de week een test gedaan alleen die was negatief.. maar misschien was dat wel te vroeg.. Zou ik zwanger zijn of toch niet... ik weet het niet...

Liefs!

geen blaasontsteking?

zou best kunnen wat je zegt maar misschien even je urine na laten kijken en anders over een paar dagen nog even testen?
hoop het voor je meid.

succes

liefs

Wat moeilijk om te zeggen aan de hand van je symptomen....Helaas houd ons lichaam ons wel vaker voor de gek maar misschien is het toch raak, ik zou als ik jou was over een dag of 4 nog eens testen.

Heb je geen idee wanneer je nod is? Echt helemaal niet?

Sterkte!! Liefs

Nee heb geen idee wanneer m'n nod is...
Wel heb ik sinds gisteravond en vandaag ook last van heel veel witte afscheiding.. en dat heb ik normaal nooit.. mijn kortste cyclus was 26 dagen en mijn langste was 56 dagen.. zit dus een heel verschil in.. ik zit nu op dag 31 van mijn cyclus...

Liefs!

heb mijn naam veranderd dus nu staat er Kirstenn i.p.v. liefjepiefje!!

Hoi,

Herken het.

Heb de afgelopen vier weken met een hoop kwaaltjes gelopen. steken in mijn buik. veel honger. misselijkheid, meer plassen, veel last van hormonen, sterk reukvermogen, heel moe en gevoelige borsten.

Ik dacht dit kan niet anders, Ik ben zwanger. twee maal getest iedere keer niet zwanger.

En helaas gisteren werd ik in eens ongestelt naar een week over tijd.

het lijkt wel een soort van schijnzwangerschap.

Ik zou zeggen succes.

liefs Renske

Liefjepiefje, ik weet niet zoveel van je historie.. maar ik weet wel dat ik zelf tijden lang heb lopen 'hopen' 'testen' en 'dingen voelen'.. maar achteraf dus PCOS bleek te hebben.. (te veel eitjes - maar geen eentje groeit goed - dus geen goede eisprong)..

Als je nog nooit bij de dokter bent geweest en je bent al een tijdje bezig.. laat je alsjeblieft nakijken.. want er zijn simpele behandelingen voor.. En dit advies geldt voor iedereen.. sterker nog.. ik zal het even plaatsen als berichtje..

Terug
Bovenaan