ja of nee???

A

Anoniem

Guest
Ik weet het even niet meer hoor..... Ik voel me grootste deel van de dag moe misselijk duizelig zere borsten vreetbuien. Ik hou van salmiak lolly's, je zou me er bijna snachts voor wakker kunnen maken, maar ik werd er misselijk van!!! maar aan de andere kant heb ik last ongi pijn.
Vorige maand dacht ik met zekerheid te zeggen dat ik zwanger was, dus naar het ziekenhuis en nee hor me lichaam had me dus maar mooi voor de gek gehouden!!!
Ik denk toch maar bellen om bloed te laten prikken......

Ik neig naar ja, maar durf niet zo goed

Hai Lies,

Wanneer was of is je nod dan? Aan de hand van de symptomen zou je innd JA zeggen maar je hebt gelijk als je zegt: Ons lichaam kan ons goed voor de gek houden.....Ik hoop het voor je! Ik ben overigens vandaag 5wkn zwanger en voel nog steeds ongi achtige pijnen dus dat schijnt wel normaal te zijn!

Ga je morgen ofzo nog een testje doen? Ben heeel benieuwd!

Succes! Liefs Lynn.

Nee kan me voorstellen. En inderdaad wat kan je lichaam je goed voor de gek houden...Ik weet er alles van, vooral als je zo graag wilt he. Ik had inprenciepe nergens last van vorige maand, zere borsten heb ik altijd als ik ongi moet worden dat begint net na mn ei sprong. Verder dacht ik niks alleen bij de gedachte dan heb ik overal last van hihi. Nu is net mn ei geweest en voel lichtelijk mn borsten weer opspelen, iets wat dus alltijd zo is rond deze tijd. Ene kant baal ik dan denk ik van shit zal wel weer niet raak zijn, andere kan weet mijn lichaam nog niet dat het eitje misschien morgen gaat innestelen of niet maar goed. We zullen zien. Ben je overtijd?

Het is altijd erg spannend om een test te doen maar ook ik zou zeggen gooi er een tegen aan. Dan heb je tenminste zekerheid! En idd wat Lynn ook zegt die ongi pijn heb je vaak ook als je net zwanger bent en kan best wel ff aanhouden.
Succes!!

Oh lieve Lies,

Wat een onzekerheid.

De enige kans om het zeker te weten is id testen....

Bij de eerste voelde ik niks toen ik zwanger was, Bij de tweede een wazig buikpijnachtig aanwezig gevoeletje gehad.

Dus wie weet

SUCCES!

Liefs

Hi Lies,

Ben je al ver over je NOD heen?

Je zou zeggen zwanger, ook ongipijn kan horen bij een prille zwangerschap. Maar ja, zonder positieve test weet je het nooit zeker en wat je zegt, je lichaam kan vreemde dingen met je uithalen.

Ook al wil je jezelf niet teleurstellen, ik zou toch testen of naar de ha. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Succes en houd ons op de hoogte!

Liefs Mamamijn

Weet niet wat NOD is, maar ik heb afgelopen 2 weken getest met ovu testen, en deze waren alle 14 bijna positief en daarom heb een afspraak gemaakt om morgen bloed te prikken, ben heel benieuwd. Je lichaam kan je voor de gek houden maar (ovu)testen toch niet?
en ben nog niet overtijd maar duurt niet lang meer ik moet rond 10 apr ongi worden

Terug
Bovenaan