Ja, ook wij zijn zwanger!

Hoi meiden,

De titel zegt het al, ook wij zijn zwanger :)
Ben vandaag 4 weken en 2 dagen.
Ga morgen bellen voor een afspraak bij de verloskundige en me opgeven voor moeders voor moeders.

Hoe voelen jullie je?
Er wordt wisselend gedacht over wanneer plaatjes komen. Hebben jullie niets?
Ik heb gevoelige borsten, voel me weeeig, weinig eetlust en moet veel plassen.

Liefs J

Hoi J,

gefeliciteerd!!!!!
Je zult vast super blij zijn ;-) Spannend allemaal.
Ik ben 5 augustus uitgerekend, dus om precies te zijn 5 weken en 3 dagen. 11 december heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Nou mijn kwaaltjes zijn voornamelijk menstruatiepijn, behoorlijk pijnlijk! Ik word er best chagrijnig van. En wat gespannen borsten, hoofdpijn zo nu en dan en ben wat vermoeid. Gelukkig geen last van misselijkheid of overgeven!!!
En oh ja, ik moet ook vaker naar het toilette hhh.

Trouwens, wat bedoel je met de plaatsje? Begrijp je net zo goed.

Nou, geniet ervan meid en we spreken elkaar vast nog een keer.

Groetjes Ilham

Van harte met je zwangerschap!
Hier eigenlijk helemaal geen kwaaltjes. Wel erg moe (maar dat kan ook door deze tijd van het jaar komen!).
Bij mijn eerste zwangerschap ook eigenlijk geen klachten gehad zo in het begin. Maarja, elke zwangerschap is anders, zeggen ze, dus ik wacht alles maar geduldig af :)
Hoop dat je je snel minder weeïg voelt, want dat lijkt me wel vervelend.

Hoi meiden,

Leuk dat jullie reageren!!
Ik heb het bericht op mijn telefoon getikt en door de automatische woordeninvuller kwam er plaatjes i.p.v. kwaaltjes ;-)

Wat heb je al snel een afspraak Ilham?
Ik heb gemaild en kan als ik 6 weken ben bellen om een afspraak te maken voor 9 weken! Hier voelt het ook als menstruatieklachten (rugpijn, soms krampen) in combi met zwangerschapsklachten (gevoelige borsten, weeeig en plassen).

Hvlily, jouw tweede kindje dus :) Hoever ben jij?

Hoi J,

oooh op die manier, ja die smartphones hhhh handig een soms dan ook onhandig.
Ja ik moest zo snel mogelijk komen. Ze geven aan dat ze dit doen omdat ze met name informatie willen geven over de prenetale screening zodat je tijd genoeg hebt om erover na te denken om een weloverwogen besluit te kunnen nemen. En natuurlijk om andere diverse zaken te regelen.
Wel balen dat jij zo laat pas een afspraak mag maken, ik bedoel de termijnecho kan al vanaf 10 weken heb ik begrepen. Ik zou verschillende sites afgaan en bellen en kijk wat jou het beste lijkt, waar jij je het lekkerst bij voelt. Heb ik ook gedaan.
Ik snap dat je niet kan w8n om te beginnen met alles hhh dat heb ik ook. Volgende week begint het echt voor mijn gevoel een dag na de afspraak bij de verloskundige op 12 dec komt een dame van moeders voor moeders ook langs. Ik ga me dan pas echt zwanger voelen hahaha.
Laat me nog weten als je wat beters te horen hebt gekregen!

Veel liefs Ilham

Ik wil wel graag in mijn woonplaats en dan kom ik dus op die praktijk uit.. Moet dus gewoon geduld hebben!

Gaaf dat jij zo snel kunt!! :)
Ik had mijn gegevens ook ingevuld, krijg je nog een bevestigingsmail ofzo?

Terug
Bovenaan