Ja tis weer raak...

Eerder heb ik me aangemeld bij de april mama's (eerstekeer) maar kreeg met 6.2 een miskraam.
Nu zijn we weer zwanger!!! En het voelt zo anders.
Ik had jullie beloofd een berichtje te posten als ik goed nieuws zou hebben. Ben vandaag een week verder dan de vorige keer en nu uitgerekend in Juni 2011.
A.s. maandag mogen we voor de echo. Vind et heeel erg spannend, maar ga er vanuit dat alles nu goed gaat. De kwalen zijn goed aanwezig zelfs zo erg dat ik nu in de ziektewet zit want autorijden gaat niet door flauwteaanvallen... Geniet volop van de 'kwalen' want zolang ik me zo voel zijn de hormonen goed actief.
Ben benieuwd hoe het met jullie gaat. zal es ff gaan terug lezen...
Zijn er ook a.s. moeders uit drenthe???

Liefs Butterfly86

ah wat mooi zeg gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
en ik kom uit drenthe!ik woon in dalerpeel vlakbij coevorden!!en jij?ik ben nu 19 weken zwanger van de 1ste.is dit jouw 1ste kindje??
geniet van de zwangerschap en succes maandag komt allemaal wel goed!!vertrouwen moet je er in hebben!!ik weet hoe je je voelt voor dit kindje heb ik ook een miskraam gehad ik was 7 weken zwanger toen het fout ging. maar gelukkig gaat nu alles goed en hebben we volgende week donderdag de 20 weken echo.en ben ik vrijdag alweer op de helft!!!

Groetjes annet

Bedankt voor jullie reacties. :D

@brussel88
Ik kom uit emmen. Dus das vlak blij elkaar. Leuk. Dit is ons eerste kindje inderdaad. Spannend hoor de tijd gaat heel snel nu.
Zag als een berg op tegen de 3 weken wachten voor de eerste echo maar morgen is et al zo ver. Tis wel spannend aangezien we er de vorige keer met de echo achter kwamen dat et niet goed zat. Maar aangezien alles nu anders voelt, gaan we dr vanuit dat et wel goed zit en dat we morgen een hartje te zien/horen krijgen. Ben vandaag 7 en halve week.

heey butterfly86

ja dat ligt zeker dicht bij elkaar leuk hoor:D
ja had ik ook ik had 18 en 19 juli de positieve testen in mijn hand en we mochten pas 30 aug komen voor de 1ste echo wat duurt dat lang zeg.maar nu gaat de tijd heel snel!!ik zal voor je duimen morgen en laat het even weten he of alles goed is met de kleine van jullie.
en heb je al kwaaltjes enzo??en had ik ook deze zwangerschap voelde anders dan de eerste maar toch die onzekerheid is heel logische hoor!!maar trekt wel weg als je de echo hebt gehad morgen als alles goed is;)dit is ook onze eerste dus erg spannend allemaal!!succes morgen!!

Groetjes Annet

Hey Butterfly,

kom van het maart forum maar lees hier geregeld mee en las dat je uit Emmen Komt, ik heb 20 jaar in Erica gewoond en in Emmen op school gezeten. Mijn hele fam woont nog daar, ik woon inmiddels 6 jaar in Ede (Gelderland)
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan