JA!!!!! Wat een heerlijke dag!

Hallo lieve allemaal,

Vandaag hadden we een gesprek met de kinderarts en tegen al onze verwachtingen in mag Jasmijn als alles meezit eind volgende week al naar huis! Hadden we echt nooit voor mogelijk gehouden. Ik ging eerlijk gezegd uit van januari 2012!

De kinderarts is ontzettend tevreden over ons kleine meiske. Ze drinkt steeds beter (gisteravond bij papa voor het eerst haar hele fles, dus zonder bij te hoeven voeden via de sonde) en dat is vandaag nog een paar keer gebeurd. We kijken even of dit 'piekjes' zijn en of de sonde er eventueel uit zou kunnen. Daar beslissen we maandag over.
Als de sonde toch blijft zitten, worden we volgende week getraind om daarmee om te gaan.

Ook blijft ze wel aan een (thuis)monitor zitten om haar saturatie (zuurstofopname) in de gaten te blijven houden, omdat het probleem met haar kaakje er natuurlijk nog steeds is. Deze wordt nu besteld door het ziekenhuis en ook hier moeten wij mee om kunnen gaan.

Volgende week gaan we dan als het goed is een paar dagen in het ziekenhuis logeren om alles te leren en om haar helemaal zelf te kunnen verzorgen. Met op de achtergrond toch nog de verpleegkundigen, mocht dat nodig zijn.

Het hangt er nu een beetje vanaf of alle praktische zaken snel geregeld kunnen worden, maar als dat zo is nemen we haar volgende week mee naar huis: de plek waar Jasmijn thuishoort, heerlijk bij papa en mama!

Ohhh, wat ben ik blij en gelukkig! Dat wordt een geweldige feestmaand!

Ga maar allemaal voor ons duimen dat alles loopt zoals we nu hopen!

Veel liefs en dikke knuffels,
Marieke en Jasmijn (en papa Patrice)
 
Ik vier een heel klein feestje in mijn eentje op deze vroege ochtend!!! Wat ontzettend fijn!!!!

Een rondedansje speciaal voor jullie (kzal het opnemen ;-)

Geniet! Dikke knuffels van ons
 
Wat ontzettend fijn!!! :-D
Toch nog waarschijnlijk kerst thuis ipv in het ziekenhuis dan! Bij ons klopte het precies wat de kinderarts had gezegd 1 week na dat gesprek en het was ook precies 1 week (de sonde zat er toen hij dat zei ook nog in).
Wat een heerlijkheid!
Ga ook maar genieten van het inroomen in het ziekenhuis! Fijn dat jullie echt ook kunnen/mogen logeren daar zeg! Bij ons ziekenhuis konden we maar 7 uurtjes inroomen.
Oh ik ben echt helemaal blij voor jullie!

Dikke knuffels en veel liefs,
Marieke
 
Terug
Bovenaan