ja we gaan voor een tweede!!

A

Anoniem

Guest
dag allemaal,
zoals kop het al zegt,wij gaan voor een tweede.
onze zoon is nu 13 maanden en we hebben vorige maand besloten om voor een tweede te gaan klussen...
dus ik kom me gezellig bij jullie toevoegen..

hej, gezellig dat je je er bij voegt!! Ik ben chantalle en ben 23 jaar, wij gaan ook voor de tweede, en onze dochter is vorige week 1 jaar geworden!! )wij zitten nu in ronde 2''') GRTJES EN SUCCES ERMEE

Hoi Hoi!

Gezellig dat je komt kletsen hier!
Wij zijn sinds juni ook bezig voor de tweede en zitten dus in ronde 2.

Succes!

Hoi hoi,

Ja, ook wij gaan voor een tweede! Ons eerste kindje is nu 14 maanden.
We zitten in ronde 1. Morgen NOD. Hopelijk mogen we donderdag een test doen.
Ik heb twee weken geleden de eisprong gevoeld. Daarna meteen geklust, dus de kans is er!

Succes allemaal.

Liefs,
JWW

Hoi hoi!

Wij gaan ook voor een tweede..
Ik voel me alleen af en toe een btje verkeerd hier..  
We zijn namelijk al wel gestopt met de pil.. maar wachten nog een paar maandjes.. (tot november)
Maar ik zit al wel met alle gevoelens.. vind het zo spannend.! heb er verder ook wel echt zin in.

O ik ben 25 en mijn zoontje is 16 maanden.

Liefs Jazzie

hoi,

Ook wij zijn bezig voor de tweede. We hebben een dochter die vrijdag 3 jaar wordt. Had graag gewild dat de tweede wat eerder was gekomen maar mijn man wilde dat niet.
Heeft altijd gezegd dat het er 1 zou blijven maar hij heeft zich gelukkig bedacht.

Wij gaan nu de 5e ronde in.

Debbie

Jaaaa, we gaan ook voor de tweede, vorige week spiraal verwijderd. precies bij (late)eisprong en tussen gisteren en donderdag ergens nod. Te gek voor woorden maar gezien mijn cyclus is niets onmogelijk. Whaaaaaa....

ps eerste was raak bij de 10e ronde

leuk jullie reacties...
ik ben zelf 25jaar en een thuis blijf mama wat mij heel goed bevalt.
onze zoon is nu 13 maanden dus begint nu echt een mannetje te worden!
ik wou eerst altijd wachten met een tweede(als die er mag komen) maar het begon toch heel erg te kriebelen...
vond het zwanger zijn heerlijk dus ik hoop het gauw weer te zijn...ook al kan het anders zijn als de eerste keer natuurlijk....
nu maar hopen dat het snel raak is,dat hopen we allemaal natuurlijk.
ook al lees ik ook dat het heel lang duurt bij sommige... bij mijn eerste duurde het 8 maanden.
groetjes

Terug
Bovenaan