ja we willen het van de daken afschreeuwen

Zoals de titel zegt!!
Eind vorige week overgestapt op nutilon 2 voor vanaf 6 maanden, en ineens heeft Rebecca besloten om haar flessen te drinken, ze gaan op!!!!
Zelfs de 2e en 3e fles met rijstebloem, 6 theelepels op 200 ml
ja die flessen want dan zouden we altijs 1e en laatste toch alles kunnen geven via sonde.
Maar ze doet super!!!!!!!!
Wilden al morgen uiterlijk weghalen, zij gisteren al besloten, Nu hopen dat we niet hoeven terug te plaatsen.

Vandaag ook 1/3 potje groente hap gevolgd door halve fles, tussen 3e en 4e voeding nog 40ml diksap, en volledige fles om 20.00

Ja ik kan niet anders dan super blij zijn, eindelijk en hopelijk van die sonde af!!!!!!!
Ja ik wil het van de daken afschreeuwen, Rebecca sinds week zonder sonde voeding!!!!!!!!!!!!!!!!
En zal van de week een filmpje op de hyves plaatsen, ze heeft nieuwe manier van communicatie bedacht.

Wat geweldig dat ze nu van de sondevoeding af is!!!!!!! Echt helemaal super!!! En ik snap dat je het wel van de daken af wilt schreeuwen. Wat ontzettend goed en ik ben zeeer benieuwd naar dat leuke filmpje van rebecca.

wouwww wat een super meid zeg!! ze blijft iedereen steeds versteld doen staan he!!! super zeg echt een pittige dame die weet wat ze wilt!!

lekekr de flesjes van papa en mama en niet door de sonde!!!

wowww

liefs danielle

Terug
Bovenaan