Hoi Bren
Hier even een reactie op je vraag,
De maansteen minimaal 1 keer per 14 dagen afspoelen met lauw water en goed afspoelen.( dit is om de steen letterlijk schoon te spoelen, hij neemt energie op van jou lichaam) Dit geld echter ook al iemand anders hem heeft aangeraakt. Dan ook effe schoonspoelen.
Verder is het opladen in het maanlicht volgens de kenners een fabel.
En mij is altijd verteld niet aan goud dragen, geen enkele edelsteen. Waarom?? Goud beiinvloed de werking misschien. Geen idee, mij is het altijd verteld, in welke winkel ik ook was. Dan heb ik het wel over stenen winkels.
Ik denk inderdaad dat ze er bij de tuinen niet zo veel van weten. Ik heb daar ook wel es gevraagd, of ik bepaalde stenen kon kombineren. Ja hoor was het antwoord. Tot ik kort geleden weer in een winkel hier in de buurt was. En ik stelde de zelfde vraag. Ik wil namenlijk de maansteen en de robijn(algehele bescherming en beschermd tegen miskramen) samen gaan dragen als ik zwanger ben. Die man zei dat dit kon, maar dat je niet zo maar alle stenen bij elkaar kunt dragen. Hij had dit zelf aan der lijve ondervonden. Ik weet niet meer precies welke stenen hij droeg, maar op een gegeven moment was hij alle grip op de realiteit kwijt. Zijn vrouw heeft hem toen de stenen af moeten doen. Hij was zowat rijp voor de psychiatrie. Na een week was alles weer normaal.
Dus ik weet nu welke stenen ik in huis heb, en dat zijn er inmiddels wat.(er zijn er een aantal die tijdens de zwangerschap goed dienst kunnen doen) En ik weet ook dat ik ze kan combineren. Maar je zult begrijpen dat ik bij een volgende aankoop navraag of het kan.
Suc6 en na ongeveer 6 weken dragen gaat de steen zeker zijn werk doen. Gaat hij verkleuren of scheuren. Dit geeft niet is normaal!!
Liefs Doortje