ja.. weer een maansteen vraag!

Hoi iedereen!
Ja.. ik weet dat er al heeeel veel vragen zijn geweest over maanstenen enz.
Maar ik heb er toch weer 1 bij! Ik heb er gister 1 gekocht bij De Tuinen voor 10 euro. Ik vroeg aan de verkoopster of ik er nou het beste een koort, zilver of iets anders eraan kon doen. Zei ze dat dat helemaal niks uit maakt, ook goud is goed. Maar ik heb is ergens hier gelezen dat goud niet goed is.. er stond verder ook niet echt een gebruiksaanwijzing bij.

Ik vraag mij nou echt af wat je er nou precies mee moet doen voor je hem omdoet.
Ik weet in ieder geval dat je hem op je huid moet dragen. Maar verder weet ik niet zo goed hoe of wat je er verder mee moet doen.

Alvast bedankt.

xx Bren!

Ik heb hem aan een zilver kettinkje hangen en ik draag hem omdat ik erg lange tussen poses heb tussen mijn ongie.
Een week nadat ik hem om had gedaan werd ik ongie   en nu zou ik het aanstaande week weer moeten worden uitgaan van 28 dagen. Dus we zullen zien of ik ongie ga worden of niet. De vorige cyclus waren 150, 116 en 70 dagen dus ik denk dat het wel langer zal gaan duren. Als ik wel ongie word dan begin ik een fanclub, dus als je mijn eerste lid wil zijn?

Ik denk dat ze er bij die tuinen ook niet zo veel vanaf weten. Ik heb hem er ook vandaan.
En als het erg belangrijk was dan hadden ze het wel op het zakje geschreven denk ik.

Groetje en veel sucses ermee.

Mariska

Hoi Bren,

Ik heb hem via internet gekocht, en daar stond een gebruiksaanwijzing bij. Als je hem krijgt moet je hem eerst afspoelen onder stromend water. Dit om alle invloeden van anderen die hem vastgehad hebben weg te nemen. Je kunt hem het beste onder je kleren dragen. Boven je kleding geeft hij ook invloeden aan je omgeving af, en dat is niet de bedoeling. Een vriendin van mij werkt in een stenenwinkeltje, en zij geeft zelfs aan dat je hem het beste op je lijf kunt plakken ( net boven de schaamstreek) of met een speldje op die plek aan je onderbroek vast maken. Dan zou het nog beter werken. Maar dat gaat mij nou net even te ver! Verder moet je hem bij volle maan in het maanlicht leggen om hem weer op te laden. Dan zou hij optimaal werken. En regelmatig even afspoelen.

Ik kan je vertellen dat hij bij mij gewerkt heeft! Helaas is het misgegaan, maar dat heeft niks met de maansteen te maken. Dus ik draag hem nog steeds trouw, en hoop dat hij gauw weer zijn werk doet!

Groetjes, Kat

Hoi Bren

Hier even een reactie op je vraag,

De maansteen minimaal 1 keer per 14 dagen afspoelen met lauw water en goed afspoelen.( dit is om de steen letterlijk schoon te spoelen, hij neemt energie op van jou lichaam) Dit geld echter ook al iemand anders hem heeft aangeraakt. Dan ook effe schoonspoelen.
Verder is het opladen in het maanlicht volgens de kenners een fabel.

En mij is altijd verteld niet aan goud dragen, geen enkele edelsteen. Waarom?? Goud beiinvloed de werking misschien. Geen idee, mij is het altijd verteld, in welke winkel ik ook was. Dan heb ik het wel over stenen winkels.

Ik denk inderdaad dat ze er bij de tuinen niet zo veel van weten. Ik heb daar ook wel es gevraagd, of ik bepaalde stenen kon kombineren. Ja hoor was het antwoord. Tot ik kort geleden weer in een winkel hier in de buurt was. En ik stelde de zelfde vraag. Ik wil namenlijk de maansteen en de robijn(algehele bescherming en beschermd tegen miskramen) samen gaan dragen als ik zwanger ben. Die man zei dat dit kon, maar dat je niet zo maar alle stenen bij elkaar kunt dragen. Hij had dit zelf aan der lijve ondervonden. Ik weet niet meer precies welke stenen hij droeg, maar op een gegeven moment was hij alle grip op de realiteit kwijt. Zijn vrouw heeft hem toen de stenen af moeten doen. Hij was zowat rijp voor de psychiatrie. Na een week was alles weer normaal.

Dus ik weet nu welke stenen ik in huis heb, en dat zijn er inmiddels wat.(er zijn er een aantal die tijdens de zwangerschap goed dienst kunnen doen)  En ik weet ook dat ik ze kan combineren. Maar je zult begrijpen dat ik bij een volgende aankoop navraag of het kan.

Suc6 en na ongeveer 6 weken dragen gaat de steen zeker zijn werk doen. Gaat hij verkleuren of scheuren. Dit geeft niet is normaal!!

Liefs Doortje

Terug
Bovenaan