Ja weer een prinsesje erbij

Ja ja vanaaf om 22.00u zijn Maxima en Alexander verblijd met hun derde dochter!!!!!!!!!!!
Ik ben zeeer benieuwd welke namen er te voorschijn zullen komen, maar dat zal vast morgen bekend worden.
Wilde het jullie toch effe vermelden.

Groetjes van Mieke

Ik denk dat ze haar Liv zullen noemen, Olivia dus hè? Ik vind dat wel een mooie naam. Kan ook Lotte, Lynn, Jeske, Anne, Nina, Carmen (hoewel, dat zit al bij Amalia in haar naam he), Daantje, Donna, Myrthe, Katie, Demi, Zoë, Amber, Amy, TaraAnnemijn, Chloë, Luna, Nynke, Ella, Kirsten, Alicia, Sanne, Julia, Maite, Isis, Noor, Julie, Jitske, Iris, Ariëlle, Anna, Yara, rechella, Wike, Isa, Semm, Daisy, Suzan, Ginger, Sara, Nicole, Esmee, Tirza, Mare, Ilona, Lizzy, Roos, Willemijn of Laura, want dat zijn allemaal prachtige prinsessennamen..
En niet te vergeten PATRICIA!
P

Hoi,

hahhahah leuk al die namen patriesja.
Maar ik denk dat weer een naam gaat worden met de beginletter A, gezien de eerste twee spruitjes ook met letter A beginnen. We zullen eind deze week wel weten hoop ik, erg spannend weer.

Liefs van mij en de kids.

Of iets van annapalona, of weet ik veel hoe je dat schrijft. Dat zit ook in de stamboom....de vorige keer dacht ik dat het Isabella zou worden, zit ook in de stamboom. Ik ben benieuwd

Hebben jullie je ook geergerd aan de pers die Alex zo vreselijk uithoordden tot in de details over de bevalling? Tuurlijk zegt ie arme man niks! laat hem lekker bijkomen zeg.En gelukkig is Maxima door de achterdeur het ziekenhuis uit "gevlucht" zou wel geen zin hebben om netjes in de makúp voor de pers te verschijnen. Laten ze die ouders lekker met rust laten, het zijn ook maar mensen.
K zat wel vanochtend op het puntje vanmijn bank voor de buis om 8uur, wat een dropje dat prinsesje, zo heerlijk slapen en nog niet beseffen in wat voor "glazen huisje' zij terecht komt.  Enne ze is  4135gr!!!!! Dat was Carmen ook!

Terug
Bovenaan