Ja!!! Wij gaan voor een derde kindje!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden! Zoals het berichtje al zegt hebben wij ( na lang wikken en wegen) besloten om voor een derde te gaan! Hebben al twee meiden van 7 en 3, maar bleef toch wel erg kriebelen! Helaas ging het bij beide niet vanzelf en word het wel weer een zh verhaal:( Wo ochtend kan ik bellen voor een afspraak....heel spannend allemaal weer! Vind het wel weer fijn om zo af en toe is mee te lezen en te schrijven!! Voor alle mama's heel veel succes!!
Gr

Succes! Gelukkig kun je wel weer gelijk naar het ziekenhuis. Heb je veel behandelingen gehad voor je meiden?

Nou was op zich wel te doen! Bij de eerste sloeg de tweede kuur clomid gelijk aan, en was toen ook gelijk zwanger! Bij de tweede ook clomid gebruikt maar daar reageerde ik toen totaal niet op(dus waarschijnlijk is de eerste toch een gelukstreffer geweest) ben toen gaan spuiten, maar kreeg toen weer last van giga overstimulatie!! Erna is toen een Leo ingreep gedaan.... Dan prikken ze dus het teveel aan eitjes kapot, waardoor de eitjes wel goed kunnen groeien en er dus een eisprong plaats kan vinden. Was toen ook vrij snel raak, maar al met al ook bijna een jaar op zh gelopen:( Ben nu dus ook erg benieuwd wat ze willen/ kunnen gaan doen! En ben jij ook al een poosje actief op het forum?!
Gr

Klinkt als klassieke pcos hahaha. Oudste 7e kuur clomid, 2e 1 kuur met doorstart. Daardoor zit er slechts 14 maanden tussen mijn kereltjes. Waar we overigens superblij mee waren. Nu heb ik vorig jaar november de mirena laten verwijderen en zijn we sinds juni weer met clomid begonnen maar had bij de tweede kuur al zulke heftige bijwerkingen dat ze nu tamoxifen hebben voorgeschreven. Zit nu in de tweede ronde daarvan. Maar heb een heel dik baarmoederslijmvlies en nu moet ik op cd 3 een echo laten maken om te kijken of curretage nodig is. Leo is wel besproken maar heb dat nog even uitgesteld.

Goh spannend ook allemaal!! Maar waarom moet je dan gecuretteerd worden?! Ja de Leo heeft bij ons uitkomst gegeven....maar heeft vaak geen blijvende werking! Bij ons zit er inmiddels alweer weer ruim drie jaar tussen, dus wie weet moet het opnieuw! We wachten het af! Woensdag eerst een afspraak maken op zh!! Bij jullie is het ook het derde kindje dan he?!

Ja zou het 3e wonder worden als het mag lukken. Curretage gaat hij doen als het baarmoederslijmvlies niet genoeg slinkt/afstoot. Na het verwijderen van de mirena heb ik 8 maanden geen ongi gezien. Maar was het slijmvlies alleen maar aan het opbouwen geweest. Heb toen 2 keer heel kort op elkaar een kuur primolut gehad om de boel "op te ruimen" maar het was nu op dag 10 al heel dik. Maar had ook een follikel van 19 mm op die dag. Dus zelfs met de hormonen is het niet eens te voorspellen hahhahaha. De eerste kuur tamoxifen kon ik spuiten op dag 19. Nu dus op dag 10.

Wat leuk!
Ik ben net moeder geworden van nummer drie (hebben ook lang gewikt en gewogen). Maar het is echt zoooo leuk een derde.
Had al twee jongens van 7 en 5 en dan nu net een meisje erbij. Helemaal af.

Vervelend dat je er voor naar t ziekenhuis moet. Gelukkig kan je snel terecht.
Hoop dat t je snel gegund is!!

Succes!

Groetjes mama3007

Terug
Bovenaan