Ja, ze heeft de nacht doorgeslapen

Hallo allemaal,

Onze dochter(van 13 maanden) heeft vannacht doorgeslapen.......!!!!!!!!
De laatste 2 weken kwam ze 1x per nacht voor een voeding (bv) Daarvoor altijd 2x. En vannacht dus NUL keer. En dit terwijl ze wat ziekjes (neusverhoudheid met veel slijm) is. Ze had zelfs gisteravond nog zo erg gehoest dat ze wat had overgegeven. Haar hele gezichtje zat onder.
Had haar even in de badkamer gezet om haar schoon te maken en ze daar zo zielig met rode wangetje en helemaal vies. Arm kind. Maar teon ze helemaal schoon was begon ze alweer te lagen. Heb haar toen nog even gevoed, na paar minuten viel ze alweer in slaap.
Zij heeft dus heerlijk geslapen. Ze is wel 1 keer wakker geweest. Ze huilde maar na een paar minuutjes was het weer stil.
Nu maar afwachten wat ze de komende nachten doet.......wat de ervaring leert dat het maar voor 1 nacht is.
Dus ik ben wat voorzichtig. Maar ik ben al lang blij dat de afgelopen 2 wken maar 1x is 's-nachts
groetjes Chantal
 
Hoi Chantal,

Jee, wat fijn zeg! Heb jij ook lekker geslapen?
Je mag best een beetje stille hoop hebben dat deze trend zich doorzet hoor...   Ik hoop met je mee.

Groetjes Marieke
 
Hallo allemaal,

Helaas vannacht heeft ze niet doorgeslapen. Om ca half 12 werd ze wakker. Eerst even laten huilen, maar al snel werd het krijsen. Toch maar gaan kijken. Ze had duideljk honger. Dus heb ik haar gevoed. Ze was erg onrustig. En bleef maar mieren en doen. Uiteindelijk sliep ze en heb haar in bed gelegd. Na 10 min. werd ze weer krijsend wakker. Weer laten huilen. Maar het werd echt erg. Alsof ze pijn had. Mijn man erheen, ik ging naar bed. Maar het werd alleen maar erger. Op een gegeven moment ben ik weer gegaan. En toen werd ze rustig. Maar het ging steeds mis als ik haar in bed legde. Maar even beneden gezeten en toen viel ze in slaap. Weer naar haar kamer en daar nog even heen en weer gelopen, in bed gelegd.En nog even gebleven. En ze sliep......ondertussen was het 2 uur. Ik ook naar bed. En van morgen moest ik haar zelfs wakker maken.
De avonden dat ze in bad is geweest slaapt ze echt veel beter dan de avonden dat ze niet in bad is geweest. Dus ik denk dat ik haar komende dag elke dag in bad doe. Kijken hoe dat gaat.

Verder was ik tijdens het heen en weer lopen in haar kamer ook nog eens flink gevallen, terwijl ik haar vasthad. Maar gelukkig heeft zij niets. Ik heb een schaafwond op mijn arm, een zere knie en een flinke bult op mijn hoofd. Geen idee wat er nu eigelijk gebeurt is. Mijn hoofd had ik tegen het ledikant gestoten tot bloedens toe. Maar, ik leef nog.
Vandaag is Leanne gewoon weer haar lekkere vrolijke zelf. Alleen drinkt ze bijna niet. Moet haar echt op schoot nemen en (tuit)beker of sportflesje in haar mond doen en dan drinkt ze wel.
We gaan nu lekker broodje eten.
groetjes chantal
 
Terug
Bovenaan