Ja!!!!!

Ik lees hier af en toe even mee en nu heb ik zo goed nieuws dat ik even wat schrijf. Ik heb gisteren getest en ik ben zwanger! Omdat ik het ook altijd fijn vond om te lezen hoe je je voelde leg ik het even uit. Ik temperatuurde al een paar maanden. Al was mijn cyclus elke keer anders ik kon wel goed zien wanneer mijn eisprong was en na stipt 13 dagen werd ik ongesteld. Ik merkte het dan die dag al aan mijn lagere temperatuur. Nu had ik die dag nog steeds een hopge temp en ik heb meteen getest. De uitslag dringt niet echt tot me door nog maar dat zal nog wel komen! Verder voel ik me niet anders dan anders! Succes
 
Hoi, gefeliciteerd meid, echt fantastisch voor je! Was jij dan ook heel erg onregelmatig ongi? Ik zit nu al op dag 41 geloof ik en ben nog steeds niet ongi, testen waren negatief, laatste gedaan op dinsdag....maar meid, geniet van je zwangerschap!
Liefs, ANke
 
GEFELICITEERD!!!!
Laat het maar goed tot je doordringen en ga dan lekker genieten van je zwangerschap. Ik sluit me helemaal bij Jenke aan, wij maar na denken over voel ik dit of voel ik dat. Fijn om te horen dat het helemaal niet altijd het geval is.

Geniet ervan jullie saampjes.

Liefs, Ank
 
Gefeliciteerd! Als er morgen nog geen rood/bruin te vinden is bij mij, ga ik morgen testen en ik hoop dat ik je dan mag volgen...
Veel plezier, geniet ervan!
Liefs Kiki
 
Terug
Bovenaan