Ja?!?!?!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Thanx voor iedereen die met de foto heeft meegekeken! Iedereen die de foto heeft gezien, heeft ook twee streepjes gezien!
Toch durf ik het pas echt te geloven als de streep duidelijker te zien is.

Zit helemaal te shaken gewoon en mijn vriend is ook helemaal lyrisch!

Ik ga jullie morgenochtend op de hoogte houden!

Zou dan eindelijk onze grootste droom uit gaan komen?

Liefs Daisy

Ik blijf voor je duimen! heb je ook kwaaltjes? misschien dat dat het wat echter maakt...

Wat 'donker' gerommel in mijn buik, wat links en rechts, maar dat verscheelt niet heel veel van mijn aankomende ongiklachten. Wel wat heftiger dan anders, hoor. Verder geen pijnlijke boobies, misselijk oid. Ik moet het dus nog even van de test hebben!

Blijft nog even spannend dus...

X Daisy

Ik hoop dat het echt zo is daycey!

Ik had ook heel vroeg getest en de volgende dag met ochtend urine. Toen was de streep nog steeds erg licht. Toen heb ik 2 dagen later weer s morgens getest en toen was de streep een stuk donkerder....

Ik had eigenlijk alleen last van een soort kruising tussen misselijkheid en maagzuur.....erg vaag dus.

Inmiddels doen m'n borsten gezellig mee en ben ik met vlagen behoorlijk misselijk....

De kwaaltjes hoeven er dus (nog) niet te zijn!

Succes meid!

oohhhh daycey!!!
ik ga nog meer duimen. hop het zo voor je!!
het moet bijna wel zou je zeggen met die stepen toch!
een voorzichtige gefeliciteerd!

Daisy!!

Ik kom net thuis van werk en zie je berichtje staan!
Mijn eerste reachtie: JAAAAAAA! Wauw, ik hoop het zoooo voor je meid, het kan bijna niet meer mis gaan toch? Ik ben ook wel heel benieuwd naar die foto, mag ik 'm ook zien? Email: s.vaniterson@hotmail.com

Je maakt me echt heel nieuwsgierig! Oh lieverd, ik ga zo hard duimen, tot m'n duimen blauw zien!! :)
Ik ben er ook helemaal hyper van!

Liefs Lynn.

Tuurlijk mag je de foto zien! Zal hem meteen naar je opsturen!

Terug
Bovenaan