Hoi alle mama's in spe,
Ten eerste gefeliciteerd!
Geheel onverwachts mag ik me ook aansluiten hier!
Het wordt onze 2e en zijn zeer verbaasd.
We willen heel graag nog een kindje, maar hadden totaal niet verwacht dat het in 1 keer raak zou zijn. We zijn met de 1e, 11 maanden bezig geweest (en ja ik weet het, voor sommige is dat niet lang) eer het raak was, dus dachten we dat het nu wel weer wat langer zou duren.
Maar ik ging overtijd en mijn borsten deden wel iets meer pijn dan anders, maar zocht daar niets achter.
Na een paar dagen een test gedaan, maar ik had veel water gedronken die dag en dat had invloed op de test, een heeeeel vaag streepje.
Na een paar dagen een digitale test gedaan en ja hoor ZWANGER!!
Dankbaar dat het zo mag zijn, maar ook weer heel onwerkelijk, stom hè!
Straks heerlijk weer die kleine kleertjes boven water halen en alle andere babyspullen.....
En natuurlijk hopen dat alles goed blijft gaan!
Uitgerekend op 1 mei. En jullie?
Groetjes Ellen
Ten eerste gefeliciteerd!
Geheel onverwachts mag ik me ook aansluiten hier!
Het wordt onze 2e en zijn zeer verbaasd.
We willen heel graag nog een kindje, maar hadden totaal niet verwacht dat het in 1 keer raak zou zijn. We zijn met de 1e, 11 maanden bezig geweest (en ja ik weet het, voor sommige is dat niet lang) eer het raak was, dus dachten we dat het nu wel weer wat langer zou duren.
Maar ik ging overtijd en mijn borsten deden wel iets meer pijn dan anders, maar zocht daar niets achter.
Na een paar dagen een test gedaan, maar ik had veel water gedronken die dag en dat had invloed op de test, een heeeeel vaag streepje.
Na een paar dagen een digitale test gedaan en ja hoor ZWANGER!!
Dankbaar dat het zo mag zijn, maar ook weer heel onwerkelijk, stom hè!
Straks heerlijk weer die kleine kleertjes boven water halen en alle andere babyspullen.....
En natuurlijk hopen dat alles goed blijft gaan!
Uitgerekend op 1 mei. En jullie?
Groetjes Ellen