Jaa mijn gevoel was juist

A

Anoniem

Guest
Vrijdag en zaterdag was de baby weer zo druk dat ik al dacht het weer goed was gaan liggen en ja hoor, gister controle gehad bij de vk en de baby ligt nu weer goed gelukkig, hopelijk blijft het nu zo liggen totdat ik moet bevallen

Bloeddruk was goed en was maar 3 ons aangekomen dus zit nu op totaal 3.7 kilo :D

Wat fijn dat je kleintje nu weer goed is gedraaid!!!
Indd hopen dat je kleintje nu ook zo blijft liggen.

Liefs marielle

Ons kleintje lag ook al met haar hoofdje in de juiste richting maar de afgelopen dagen is ze zo druk dat ik juist denk dat ze verkeerd is gaan liggen.
Ik voel haar links en rechts bewegen en dat was eerst niet zo. Ze gaat dan zo hard heen en weer dat het echt verschuiven is. Morgenochten moet ik weer naar de VK dus ik ben benieuwd.
Groetjes Peet

Fijn voor je dat de kleine weer goed ligt,die van mij ligt nu al een tijdje goed,maar ik voel ze ook heel erg goed ,niet dat ze weer gedraaid is!
36weken

ow fijn dat hij nu weer goed ligt!! En netjes zeg zo weinig aangekomen:D!!

@peetje24, dan hoop ik echt voor je dat het niet gedraaid is, want bij mij was het ook een dag super druk en voelde het ook aan elke kant schoppen enzo en is toen verkeerd gaan liggen, maar naar een paar dgn was het weer zo druk en ging het toch weer op het oude vertrouwde plekje liggen

Fijn dat de beeb weer goed ligt.
En hopelijk blijft liggen haha.
Maar super netjes 3.7 kilo!

Terug
Bovenaan