jaa vandaag de 20 weken echo

Jaa vandaag om half 10 mogen wij de 20 weken echo laten maken van onze kruimels. We zijn echt heel benieuwd. In totaal gaat het een uur duren dus ben benieuwd want het is toch wel heel lang liggen zo. Nou ja we zien het wel en ik hoop dat alles goed is met de kleintjes. ALs we terug zou ik hier uitgebreid verslag doen ervan.

Liefs
Kristel

heel heel veel gluurplezier en ik kijk uit naar je verslag; heel speciaal met 2 van die gastjes!!!!

het is nu kwart voor elf dus je zult het zo onderhand wel gehad hebben!!!! Hopelijk alles okay en mooie plaatjes gezien!

Tot mails!!!!!
Sunny

En..en...en.. Hoe is het afgelopen vandaag?

Van de kleine ukken kunnen genieten?

Ik hoop voor je dat alles goed is en ben heel benieuwd naar je verslag!!!

Leuk dat iedereen zo met elkaar mee leeft en wat gaat de tijd snel! Het is zo alweer januari....

ja daar was ik weer even. Ben heel moe door de warmte en kan echt bijna niks meer mede door de spataders die nu wel steeds erger worden door de warmte ook waarschijnlijk. De echo was helemaal fantastisch we zijn dan ook nu al helemaal verliefd op de 2 kleintjes. We weten ook wat het word maar dat houden we voor ons tot dat het geboren is. Heb nu ook een zwangerschapsverklaring en die staat op 15 December. Omdat het een tweeling is gaan ze er van uit dat het of spontaan eerder komt of wel eerder gehaald word. Dus voor de kerst zijn onze twee kindjes er wel als alles goed is. Dat zou dus moeten betekenen dat ik eigenlijk naar de andere mamaclub moet maar daar heb ik eigenlijk niet zo heel veel zin in . Ik hoop dan ook dat ik mag blijven mee kletsen bij jullie.

Liefs
Kristel

Tuurlijk mag je hier blijven kletsen!
Dat is al weer een stukje eerder hè, 15 dec. Wel fijn voor de kerst!
Fijn dat alles goed is... wel vervelend dat je zo'n last hebt van de warmte en spataderen, succes!

Terug
Bovenaan