jaa zwanger!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden. ik heb net een CBtest gekocht en ik heb een dikke plus.
ik kan t nog steeds niet geloven.. mijn hart gaat te keer.. k voel van alles door me heen gaan.
kreeg k toestraks op mn werk ook nog eens te horen dat een collega zwanger was.. toen had k zoiets van... ja ik ga straks testen want ik moet t ook zijn. duidelijke verschijnselen wat ik heb.. oohhh k ben gewoon aan t trillen... k moet t nog aan mn vriend zeggen... en tegen iederee in mn omgeving maar weet echt niet hoe!!! dit voelt zo raar!! had vorige week getest met predictor en die gaf een negi aan...
maar k wist gewoon dat k zwanger zou zijn.. vraag me niet hoe.. pfff ben van de ene kant heel erg blij.. maar ook aan de andere kant heel raar... maar dat zal wel normaal zijn denk ik zo haha... liefs zina

Hey Zina
Super meid van herte gefeliciteerd!!!
Ik hoop je snel te volgen!!

Van harte gefeliciteerd!!
Te gek hey. Krijgt je vriend even goed nieuws.
Het is pril begrijp ik maar geniet er in ieder geval van.

gr Ilona

heej.. ja dankjulie wel allemaal!!. ik heb m net gebeld maar nog niks gezegd... ik zie m vanavond pas.. k moet zelf nog even bijkomen van dit...
ik had van8 gedroomd dat ik een positieve test zou krijgen.. haha raar he.. ik heb t nog helemaal niemand verteld.. jullie zijn de 1e... ik wil t eigenlijk ook zo houden.. alleen mn vriend dan... groetjes

nee dat weet ik eigenlijk nog niet.. hij had eigenlijk al een vermoeden dat k zwanger zou zijn.. omdat mijn menstruatie weg bleef.. hij zei al...' hoe komt dat dan, dat kan dan toch maar 1ding betekenen" en toen zei k van, ach nee gek k mijn ongi komt er gewoon aan hoor... haha.. ik zie t straks wel als hij er is... ben benieuwd... hij zal echt wel blij zijn.. want hij wilde t al heel lang, maar ik nog niet.. ofja k wilde t wel.. maar k vond dat we nog  genoeg tijd hadden.. dus t is eigenlijk ook echt een verrassing voor hem..

Super meis!!! Ga er van genieten!!
En vertel het snel!!!!

Liefs!!!

Terug
Bovenaan