Jaaa! Ik ben Zwanger!!!

Hallo Dames,

Ik ben tot nu toe de enigste nog hier.
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben -Vlindertje- ik ben 24 jaar, ik ben getrouwd met mijn liefst mannetje, ik heb een zoontje van 2 jaar.
Ik heb in juli een miskraam gehad, en vanmorgen een test gedaan!
En Jaa, ik ben zwanger!
Ik kan het haast niet geloven.
Ik heb na de miskraam een cyclus van 23 dagen gehad, en ik weet niet precies hoe ik nu moet rekenen.
Als ik uitga van een cyclus van 23 dagen dan zou ik 7 mei uitgeteld zijn!
Eerst maar wachten op de echo.
Hoe voelen jullie je?
Nou fijne dag allemaal, en op naar de 40 weken!!!

Liefs, -Vlindertje-

Gefeliciteerd hoor! das wel kort zeg 23 dagen cyclus... Hoop voor je dat alles goed mag gaan! Ik heb vorige week een miskraam gehad en wij moeten dus weer opnieuw beginnen! We zullen zien wanneer wij ons vreugde dansje weer kunnen doen. Geniet van je zwangerschap!

Liefs 'eerstekeer'

Ik hoor hier helemaal niet want ik ben niet zwanger. Ik heb wel twee kindjes dus ik weet hoe geweldig jij je nu voelt.

GEFELICITEERD!!!!!!

Geniet van dit nieuwe wonder.

Nogmaals gefeliciteerd vlindertje!

Ik zou ook geen idee hebben hoe ik vanaf nu zou moeten gaan tellen. We zien wel hoe het gaat lopen. Zou je niet de dag vd miskraam als nieuw uitgangspunt moeten nemen? Na 2 weken heb je dan als het goed is weer een eisprong, dus dan zou het hetzelfde principe zijn als met een menstruatie.

Geniet er van!

Gefeliciteerd vlindertje, dan ben ik nummer 2 in de de mei club.
Heb namelijk vdg getest en ben ook zwanger. ik ben helemaal aan het shaken weet niet wat ik moet geloven is heel erg onwerkelijk allemaal. heb namelijk in vorige maand net als jij in juli een miskraam gehad en heb nog geen menstruatie gehad, due weet ook niet precies wanneer ik mijn eispron g heb gehad......
Ik heb zo veel vragen.... en ben bang om meteen ervan te genieten.... gelukkig heb ik volgende week een afspraak bij de gyn we zouden gaan starten met IUI.... hoeft dus nu niet meer.......moet het nog even laten bezinken.
veel liefs

hoi dames,

gefeliciteerd.
ik hoor bij de maand april (tussen 1 en 10 april uitgerekend).
ik heb wellicht een tip voor jullie: van clear blue heb je nu ook testen waarop je ongeveer kunt zien hoe lang je bent.
succes met jullie zwangerschap

hoi dames,

gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Ook ik hoor bij de april zwangeren, ben 1 april uitgerekend. Ik heb in mei een miskraam gehad en dus wel een menstruatie gehad in juni.

Toen ik dinsdag bij de gyneacoloog was voor controle zei ze dat ze uitgaan van de termijn die ze op de echo meten. Weet natuurlijk niet of dat bij jullie ook zo zal zijn.

Geniet er lekker van!!!!

Terug
Bovenaan