Jaaa, ik ook!!!

Hallo allemaal,

4 testen later en ik begin het een beetje te geloven hahaha
Ben vandaag begonnen in week 6, dat betekend dat ik 15 nov uitgerekend ben.

Afgelopen weekend hebben we het de toekomstige opa's en oma's vertelt. Helaal door het dolle heen natuurlijk.
Over twee weken eerste afspraak bij de verloskundige en daarna mag iedereen het weten!!! Want wij zijn zwanger!!!!! Geweldig!

We zijn een jaar geleden gestopt met de pil (nou ja we, ik dan) en afgelopen oktober zijn we getrouwd en nu, een kleintje op komt, onze eerste. We willen het allebei wel van de daken schreeuwen, maar houden ons toch nog even in.

Vind het allemaal wel heel erg spannend hoor...

Gelukkig nog niet echt ongemakken, alleen 40 keer op een dag plassen, sneller moe en beetje misselijk als ik trek heb. Als dat alles is, doe ik het ervoor.

Ik hoor graag hoe het jullie vergaat.

Groetjes Marjan.

Gefeliciteerd!!!
heerlijk he?
en idd ik zou het ook overal al willen uitschreeuwen,, maar doe het nog niet..
ouders en vriendinnen weten het.. maar verder nog niet!
wel moeilijk he?

Gefeliciteerd!!!
heerlijk he?
en idd ik zou het ook overal al willen uitschreeuwen,, maar doe het nog niet..
ouders en vriendinnen weten het.. maar verder nog niet!
wel moeilijk he?

Gefeliciteerd!!

Ik heb het vorig weekend aan mijn ouders en zus verteld en komend weekend zijn mijn schoonouders aan de beurt. Zeker naar mijn ouders vond ik het al lastig de 2 weken dat ik het al wist mijn mond te houden, dus ben blij dat ze het nu weten.
Mijn vader was jarig, dus we hebben hem een speentje met 'I love Opa' gegeven.
Verder houden we het ook nog even stil tot na de eerste controle, maar die is pas op 12 april! Moet dus nog even geduld hebben!

hmmm, ja moeilijk hoor!
Ben sowieso niet zo goed in geheimpje hahaha

Maar nog even wachten en dan mag iedereen het weten... en dan kan je het er elke dag over hebben :-D Mooi vooruitzicht toch?

Leuk verjaardagskado!

Succes allemaal met het geheim houden.

Gefeliciteerd!
Ja moeilijk he, het geheimhouden!
Wij hebben het de opa's en oma's verteld, en 2 goeie vriendinnen van mij weten het. En verder toch maar even ons inhouden.

Terug
Bovenaan