jaaa ikke ook 37 weken

jaja ikke als laatste ben vandaag ook precies 37 weken.....

en nu maar afwachten wanneer ons wondertje zich aankondigd... heb zelf nog absoluut niet het idee dat dit erg snel zal zijn......

we zullen zien!!!

iedereen succes die nog moet bevallen

Ben je soms ook zo jaloers (in positieve zin hoor) op al die maart mamas die al bevallen zijn! Duurt lang dan he als je opt eind bent uitgerekend ;)
Hier ook pas 28-03...

groetjes

ja duurt idd wel lang als je einde van de maand uitgerekend bent maar jaloers in positieve zin niet echt.....

onze zijn straks nog echt klein hahah als de meeste alweer een x aantal weken zijn haha maar goed ben het ook nog niet beu dus scheelt ook wel denk....
wel ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll nieuwsgierig want volgens de pretecho;s lijkt het sprekend op mn oudste:D:d dus dat is echt kei leuk

ja duurt idd wel lang als je einde van de maand uitgerekend bent maar jaloers in positieve zin niet echt.....

onze zijn straks nog echt klein hahah als de meeste alweer een x aantal weken zijn haha maar goed ben het ook nog niet beu dus scheelt ook wel denk....
wel ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll nieuwsgierig want volgens de pretecho;s lijkt het sprekend op mn oudste:D:d dus dat is echt kei leuk

Nou ook ik vind het nu wel lang duren, omdat ik ook pas de 22e ben uitgerekend.
Ik ben wel stieken jaloers op al die mama's die al bevallen zijn. Van mij mag het nu namelijk echt wel komen, want ik ben het wel al helemaal zat om zwanger te zijn. Ondanks dat dit onze laatste zwangerschap gaat worden, kijk ik erg uit naar ons mannetje en ben ik die dikke buik wel al zat.

Lekker hé dat je nu ook 37 weekjes bent!!!!
Nou geniet dan nog maar even lekker van je buik meid en wie weet wanneer je kleintje zich aandient..........

Liefs marielle 38w2d

Hoi,

Ik ben ook pas 37+2 en dus de 29e uitgerekend.
Gelukkig wordt ik komende maandag ingeleid en weet dus dat het einde in zicht is.
Ik vind het ook allemaal lang duren, zeker nu er al zoveel baby's geboren zijn.

Hoi,

Ik ben ook pas 37+2 en dus de 29e uitgerekend.
Gelukkig wordt ik komende maandag ingeleid en weet dus dat het einde in zicht is.
Ik vind het ook allemaal lang duren, zeker nu er al zoveel baby's geboren zijn.

Ik kan ook niet meer wachten hoor, ik ben vrijdag uitgerekend maar ben al zoooo toe aan die bevalling!
Ondanks dat het bij ons waarschijnlijk ook de laatste zwangerschap zal zijn, mag die buik nu wel een keertje weg :)

Terug
Bovenaan