jaaa mijn man heeft gister

de baby eindelijk voor het eerst gevoeld. Ik had het er gisteravond nog met iemand over dat ik het nog steeds niet van buitenaf kon voelen en gisteravond lag ik op bed en ja hoor we voelden de baby :D, echt leuk weer

Leuk hè?! hoe ver ben jij?
mijn man heeft gisteravond ook voor het eerst de baby gevoeld. ik ben 19 wk en 2 dg. het lijkt me helemaal geweldig als mijn dochter van 5 het ook kan voelen, zij zal nog even geduld moeten hebben want overdag voel ik de baby nog niet zo vaak, mijn placenta ligt aan de voorkant.
maar wel leuk hè?!!

Ik ben 22 weken en idd hier overdag ook nog niet veel gevoel, want ook mijn placenta ligt vooraan, ik zou het ook geweldig vinden als mijn dochters het kunnen voelen

geweldig he! dat hij ook eindelijk leven voelt na lang wachten ;) ik voel de baby zelf altijd heel goed ook mijn placenta ligt gewoon netjes onder maar als mijn vriend voelt dan is het stil hahaha.ik probeer het iedere avond even..ach ja straks wordt het steeds duidelijker en zal hij nog vaak zat kunnen voelen! ook zou ik het super vinden als mn zoontje het straks voelt! nog even geduld haha.

Terug
Bovenaan