Jaaa!! Morgen naar Nick en Simon!!

Hoi meiden,

Morgen komen Nick & Simon in Etten- Leur. Dat zal Saskia vast wel weten ;-)
Dylano (en mama) zijn helemaal gek van hun. Dylano wordt helemaal gek als ie zn nog maar denkt te horen hihi! En dan nog maar niet over hun DVD te spreken ;-)
Dus nu gaan we daar morgen naartoe, en hebben er echt stikveel zin in! Ik ben benieuwd hoe Dylano het gaat vinden, want hij ziet ze dan toch int echt hé?
We laten Syl bij mijn ouders dan kunnen we lekker met zn 3en op stap. Zal Dylano ook wel leuk vinden om weer een x met papa en mama alleen te zijn :-D

Liefs Deb.

Hey!!

Ja heb het wel gehoord, maar wij waren een weekendje weg, dus heb ze niet live gezien!

Was het gezellig?/ Hoorde dat het druk was ondanks de regen?

X Saskia

Hoi Sas,

Ja, t was nog best druk hoor. Gelukkig was de regen al voorbij
Toen op t Raadhuisplein aankwamen, begonnen ze gelijk. Papa had Dylano op zn nek gezet, maar nog zag hij nix, t is zonde t manneke.
Dus wij allemaal maar goeie plekjes zoeken, maar helaas... Dus toen zijn we maar naar de plek gegaan waar ze eruit kwamen. Waren echt aant rennen, en warm dat we het hadden haha  Stelletje gekskes
Dylano heeft het op zich goed volgehouden, maar bij het laatste liedje werd hij echt strontvervelend, grrrr!!! En het was notabene 1 van zijn favoriete liedje, Rosanne.
Gelukkig hebben we ze goed voorbij zien lopen, en toen was Dylano's dag weer goed. Nick en Simon liepen nog geen 1,5 meter van ons af, en nix durven zeggen.
Ramon had aant management van hun gevraagd of Dylano aub op de foto mocht met hun, maar helaas ging dat niet, want ze moesten gelijk door. Wel kregen we van die man een mooie kaart met echt geschreven handtekeningen. Die hadden alleen wij hihi

Foto's komen nog, maar ben echt bekaf van deze dag.

Liefs Deb.

Hier een paar foto's. T zijn er echt weinig helaas.

Hier Simon die naar buiten komt lopen:

Hier zijn ze aant zingen :-D

En met deze foto zijn we echt superblij!! Nick en Simon van dichtbij. Wie die mannen zijn, weet ik niet. Wss een prijsvraag gewonnen ofzo.
Enne, wat is die Nick toch een lekkere vent hé. Voor degene die nog niet weten wie hij is. De rechter!! ;-)

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan