jaaa, raak!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik was nog maar net op dit forum (weer, want ik heb al een zoontje van bijna 1) en ik kan alweer doorschuiven! Ik had zondag 2 weken geleden mijn eisprong, had 16/7 mijn NOD  en heb gister getest: 2 hardstikke blauwe streepjes!

Helemaal blij, maar ook een beetje overdonderd. Het was de eerste ronde en zo snel hadden we het niet verwacht. Voor de eerste hebben we 7 maanden moeten wachten.
Ik wens iedereen net zoveel geluk toe als wij hebben gehad. Ook al moet ik het lot niet tarten; het is nog superpril natuurlijk. er kan nog vanalles gebeuren.

groetjes
greet

Super hoor, Van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van.

Groeten Saskia

Hoi meid,
wat heerlijk dat het nu zo snel raak is, daar hadden jullie vast niet echt op gerekend nadat het bij de 1e wat langer had geduurd.
Geniet er lekker van he.

Van harte gefeliciteerd.

Liefs,
Danielle

Super gefeliciteerd geniet er maar lekker van. WIl je wel wat glitters onze kant op strooien.

Liefs Linda

Hartelijk gefeliciteerd en geniet van de komende tijd.

Groetjes, Manon

ik weet niet hoe ik die glitters er in moet zetten, maar ik wens jullie ze allemaal wel toe!!!
Dat het maar goed besmettelijk wezen mag, haha.
groejtes
greet

Hoi Greet,
Van harte gefeliciteerd met het nieuwe wondertje dat in je buik groeit!!!
Fijn toch dat je nu niet zolang hebt hoeven wachten als de vorige keer?? Super.
Bij mij is het juist andersom. Ik was zo zwanger van de eerste en deze laat op zich
wachten. Maar het komt goed.
En tuurlijk is het nog pril en kan het misgaan. Maar daar gaan we niet vanuit hoor!!
Geniet er lekker van. Je weet hoe snel een zwangerschap voorbij gaat.
Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap hebt.
Liefs Melanie

Terug
Bovenaan