Jaaa Stan ook groot bed!

We hebben nu een kleine week ons mannetje in een groot bed gelegd. Eerste avond was een uur lang drama. Zo erg dat mijn man met tranen in zijn ogen op de bank zat. Stan kroop direct uit bed en ging bonzen en krijsen en schreeuwen en helemaal in paniek. Wij naar boven.... Was gelijk het wijzen naar het kamertje waar zijn kleine bedje stond en het roepen DIEEEE DIEEEE!

Gelukkig hebben we volgehouden en sliep hij na een uurtje, weliswaar op de grond maar toch.

Dag erna bij zijn middagdutje dacht ik drama te krijgen, maar hij sliep binnen 5 min. Ook weer op de grond. Daarna hebben we hem elke avond als hij weer op de grond in slaap viel stiekum in bed gelegd. Maar dan werd hij tegen de ochtend wakker en sliep dan alsnog een paar uurtjes op de grond verder.

Gisteren toch maar zo'n bedding gehaald zodat hij niet zo makkelijk eruit komt. EN HIJ SLAAAAPT de hele nacht door in het grote bed!

Ben zo trots!

Liefs

leuk!hier over een paar maanden als zijn kleine broertje uit de wieg is gegroeid,dan ga die naar zijn ledikant en maken we het stapelbed compleet en slaapt is daar met zn zus ben ook al benieuwd hoe het zal gaan

liefs jootje

Wat fijn dat hij nu wel in z'n bed slaapt!
Ela moet ook een keertje over, maar wacht er toch nog even mee. Ben net vandaag met Harm begonnen met inbakeren, dus eerst weer een beetje rust in huis en dan weer een stapje verder!
Liefs

@vissen, kan me voorstellen dat je eerst rust in de tent wilt hebben. Logisch wil iedereen! Wij waren er nu. Mee begonnen omdat we nog 6 maanden dan hebben voordat de baby komt! Ik denk, begin maar ruim op tijd, is hij er niet klaar voor kunnen we over paar maanden weer proberen. Maar is gelukkig niet nodig.... Tot nu toe dan!

Liefs

Terug
Bovenaan